streda 5. septembra 2018

Dvůr mlhy a hněvu #2

                                                       



                                              

Čítané: 8/2018
Počet strán: 655
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2017
Žáner: fantasy

Úryvok:„Chci jet s vámi.“
                 „Ne.“
  Založila jsem si ruce na prsou, skryla jsem potetovanou ruku pod pravou paži a mírně jsem se rozkročila na ušlapané podlaze stájí.
              „Uběhly tři měsíce. Nic se nestalo a vesnice je necelých pět mil…“
             „Ne.“ Paprsky dopoledního slunce proudící dovnitř otevřenými dveřmi dodávaly Tamlinovým zlatým vlasům matný lesk, zatímco si na hrudi upínal bandalír. Na jeho tváři – drsně krásné, přesně jak jsem si ji vysnila během těch dlouhých měsíců, kdy nosil masku – byl kamenný výraz a rty měl přísně sevřené. Lucien, který čekal na své šedě grošované klisně ve společnosti tří dalších strážců z vílího rodu, za ním mlčky varovně zavrtěl hlavou a přimhouřil kovové oko. Jako by mi radil: Nedráždi ho. Jenomže když Tamlin vykročil ke svému černému hřebci, kterého pro něj už osedlali, zatnula jsem zuby a hnala se za ním. „Ve vesnici potřebují veškerou možnou pomoc.“




Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt acomafHneď na úvod musím povedať, že túto knihu som chcela čítať v slovenčine a celkovo celú sériu, ale vydavateľstvo Slovart ma veľmi sklamalo tým, že termín vydanie od pôvodného dátumu presunuli už o rok a mesiac. 

Feyre prežila stret s Amaranthou a vrátila sa na jarný dvor. Lenže ani teraz nemá pokoj stále ju prenasledujú myšlienky nato, čo prežila a musela urobiť. Avšak nesmie ani zabudnúť nato, že Rhysandovi sľúbila jeden týždeň v mesiaci, ktorý s ním musí stráviť. Aj, keď sa z nej stala víla, srdce ma stále ľudské a pomaly zisťuje, že to, čo prežila je len zlomok z toho zla, ktoré sa ešte len blíži.


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt acomafTúto 650 stranovú knihu som prečítala za neuveriteľných 5 dní, čakala som ,že ju budem čítať aspoň 2 týždne, ale bola som z nej tak nadšená, že som ju takmer neustále držala v ruke, obzerala si ju, hladkala ju alebo len tak sa pozerala na tú krásnu knihu. Je to normálne? 😂

K Feyre sa mi veľmi nezmenil názor od poslednej recenzie, ale výrazný názor som zmenila na Tamlina a Rhysanda. Tak, ako som Rhysa nenávidela, tak ho teraz milujem, a tak, ako som Tamlina milovala tak ho teraz nenávidím. Keď sa začali na povrch vynárať informácie o Tamlinovi dosť ma sklamal a Rhys aj, keď sa tváril ako neviniatko, tak ním nebol, ale správal sa lepšie  ako Tamlin, a preto som si ho obľúbila. 

Súvisiaci obrázokKniha je rozdelená na 3 časti a  69 kapitol, možno je to čudné, ale aj toto ma akosi motivovalo k čítaniu, chcela som vedieť prečo sa jednotlivé časti tak nazývajú - Dům zvířat, Dům větru, Dům mlhy - a čítala som rýchlo len, aby som sa čím skôr dostala k ďalšej časti a vedela prečo sa tak volá. 

Trošku mi v tejto knihe chýbalo viac akcie, keďže ja som na tie akčnejšie knihy, ale viacero ľudí mi povedalo, že v tretej knihe je oveľa viac akcie tak dúfam, že tam sa to všetko napraví a zamilujem si túto sériu ešte viac aj, keď... Je to ešte možné? 💓💓

Tejto knihy by som dala 4⭐ z 5 ⭐

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia, ak ste stále nečítali túto knihu napravte to tu.


                                                                                           






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára