nedeľa 2. septembra 2018

Môj knižný mesiac - August 2018


Ahojte, tak dnes som si pre vás pripravila článok z minulého mesiaca-prečítané a nové knihy za  mesiac August. Keďže som si stihla všimnúť, že som vám článok z tejto série - môj knižný mesiac - nevydala  už od Januára, dosť ma to začalo štvať a tak som ho musela hneď napísať. 

Prečítaných kníh za tento mesiac mám deväť. Nových kníh, ktoré som si kúpila mám tri. A recenzných kníh za tento mesiac mám osem.

Poďme si predstaviť knihy, ktoré som tento mesiac prečítala. Nevypisujem vám ich zaradom tak ako som ich čítala. 

 Sarah Andersen: Kočky útočí.  
Táto kniha mi prišla tento mesiac z vydavateľstva AlbatrosMedia. Čo k tomu povedať? Je to proste dokonalá séria. Na tejto knihe ma najviac prekvapil záver, kde sa autorka snaží motivovať mladých ľudí a určite by som ju odporúčala všetkým mladým si túto sériu prečítať. 
5/5




Sarah J.Maas : Dvůr mlhy a hněvu.
Konečne som sa dostala k tomu aby som túto knihu prečítala. To bolo hrozné, od februára čakám na ďalší diel v slovenčine, a aj tak som skončila pri českom vydaní. Neľutujem, že som sa rozhodla túto knihu čítať v českom jazyku, skôr by som ľutovala, keby som ďalšie čakala za slovenským vydaním. Musím povedať, že to bolo skvelé 650 stranovú knihu som prečítala za 5 dní a celý ten čas som knihu takmer ani z ruky nepustila. Síce mi tam chýbalo viac akcie, ale aj tak to bolo skvelé. Teším sa na ďalší diel.

4,5⭐/5



Leigh Bardugo: Wonder Woman Válkonoška
Táto kniha rozhodla o tom, že si prečítam dilógiu Vrania šestka a možno jedného dňa aj Grišu. Kniha sa mi páčila a bavila ma, aj keď chýbala mi tam akcia v knihe o superhrdinoch ako prvé čo očakávam a určite aj väčšina čitateľov je akcia a tu jej bolo žalostne málo, minimalne 1-2 akčné scény by som si v tejto knihe vedela predstaviť. 
4⭐/5





Nicol Yoon: Slunce je také hnězda
Milý, romantický príbeh o nelegálnej prisťahovalkyni z Jamajky Natashi a kórejcovi Danielovi. Kniha sa mi páčila, ale myslím si, že toto bolo jedno z diel, ktoré si nájde milióny fanúšikov, ale nieje to čítanie pre mňa. Mám rada roamntické knihy, ale štýl písania autorky mi nesadol a tak som si tú knihu neobľúbila. 
3⭐/5






Martin Pollacek: Smrť v bunkri, W.L.Tochman: Akoby si kameň jedla, Ryszard Kapuściński: Cisár
Absyntovky vám zhrniem naraz. Knihy sa mi páčili, až na knihu cisár. Pri tejto knihe mi nesadol štýl písania a okolo 60 strany mi to už začalo dosť vadiť a tak som tú knihu čítala veľmi dlho, ale nakoniec som to akosi zvládla. Ako už o mne určite viete mám  rada knihy, ktoré sa zakladajú na nejakej skutočnej udalosti a aj preto som sa pre tie knihy rozhodla a páčili sa mi. Môžte sa tešiť na článok, kde sa vám rozpíšem, prečo mám rada skutočné príbehy. 
 Smrť v bunkri: 4⭐/5⭐, Akoby si kameň jedla 5⭐/5⭐, Cisár: 3⭐/5



Erin Watt: Palác lží. 
 Áno,áno, áno. Moja milovaná séria Royalovci. V tretej knihe z tejto série sa mi dosť zmenil názor na niektoré postavy a bola som veľmi šťastná za to ako kniha skončila. Veľmi sa teším na ďalšie časti série. 

5⭐/5




Rebekah Crane: Ako sa zamilovať do blázna.
 Veľmi milá a pekná kniha, ľahko sa číta, čiže to máte za pár hodín prečítané. Táto kniha je ako stvorená na leto. 

4⭐/5







Teraz vám predstavím knihy, ktoré som si tento mesiac kúpila. 

Ako prvú vám ukážem knihu pre ktorú som si do kníhkupectvá išla a je ňou kniha Nástroje smrteľníkov: Mesto popola od Cassandry Clare. Prvú časť som mala požičanú od kamarátky a veľmi sa mi páčila ta som sa rozhodla, že i kúpim aj zvyšné časti série. 

K následujúcim dvom knihám som sa dostala vlastne len náhodou :D . Veľmi som sa chcela ísť pozrieť do nového kníhkupectvá u nás v meste a tak ma tam kamarátka vzala a našla som tam dve knihy, ktoré má hneď zaujali. Prvou je Amy Moja dcéra, túto knihu napísal otec Amy Winehouse a keďže mám Amy WInehouse veľmi rada tak som si ju musela kúpiť a ešte keď som videla tú cenu 4 eurá to som tam nemohla nechať.

Druhou z kníh je kniha Klamári od e.lockhart. Už keď sme boli v Panta Rhei kde som si kúpila Mesto popola som nad touto knihou rozmýšľala stála tam 10 eur, ale kamarátky ma prehovorili aby som si radšej kúpila Mesto popola a keď som ju videla v tom druhom kníhkupectve za 2 eurá, bola to jasná voľba a ani som nerozmýšľala hneď som si ju kúpila. Na všetky tri knihy sa veľmi teším a dúfam, že sa k ním čo najskôr dostanem. 

Na záver vám ukážem knihy, ktoré mi prišli tento mesiac zo spoluprác.

Od vydavateľstvá AlbatrosMedia mi prišli dve knihy a to sú Kočky útočí (Sarah Andersen) a Dvůr mlhy a hněvu (Sarah J.Maas)


Od vydavateľstvá Absynt mi prišli tri knihy a to sú Smrť v bunkri (Martin Pollacek), Akoby si kameň jedla (W.L.Tochman), Cisár (Ryszard Kapuściński)


Od internetového kníhkupectvá Preskoly.sk mi prišli tri knihy a to sú  Palác lží (Erin Watt),  Ako sa zamilovať do blázna (Rebekah Crane) , Vrania šestka (Leigh Bardugo). 



To by bolo z môjho knižného mesiaca všetko a ak ste nejakú z vymenovaných kníh čítali budem rada ak mi o tom napíšete. Vidíme sa o mesiac pri ďalšom článku tejto série. 
                                                                                                 
                                                                                                   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára