piatok 7. decembra 2018

Popelčiny střevíčky




Čítané: 9/2018
Počet strán: 438
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Motto
Rok vydania:2018


Úryvok:Nancy musela ujít notný kus cesty k červené telefonní budce nedaleko návsi a pak dlouho stála na větru, na toto roční období nezvykle chladném, a čekala, až mohutná žena s puntíkovaným šátkem na hlavě, uvázaným na babku, konečně domluví a vyleze ven, aby mohla zavolat své sestře. „Konečně! No to je doba, co tě tak zdrželo?“ zvolala Violet. „To je teď jedno,“ odsekla Nancy stroze. „Jsem v telefonní budce, tak mi koukej zavolat zpátky. Ty na to máš, já ne.“ Položila černé telefonní sluchátko zpět na vidlici a myslela na to, že peníze její sestře nikdy nechyběly. 



Vítam Vás pri recenzií na knihu Popelčiny střevičky od autorky Trisha Ashley.. Prajem vám príjemné čítanie. 

Hlavná hrdinka Tansy bola veľmi príjemná postava. Tansy žije so svojim snúbencom Justinom v Londýne. Túži po rodine a deťom, ale jej snúbenec sa svadbu a deti snaží čo najviac oddialiť. Ich vzťah postupne upadá. No čoskoro  Tansy zdedí predajňu topánok po svojej tete Nan, má skvelý nápad zmodernizovať obchod a meniť ho na obchod kde bude predávať topánky pre nevesty s názvom popelčiny střevičky. Veľmi sa mi páčilo čítanie keď rozprávala teta Nan na začiatku každej kapitoly, mala som pocit akoby to bola jedinečná časť knihy. Teta Nan nám postupne odhaľuje rodinné tajomstvo, ktoré sa úplne vyjasní až na konci knihy. 

Čítanie bolo zábavné a príbeh predvídateľný. Priateľstvo medzi Tansy a tetou Nan bolo silné, tak ako vzťahy medzi ľuďmi v tomto meste. Väzba medzi ľuďmi bola silná a všetci sa navzájom podporovali a pomáhali si. Tansyn smútok bol veľký, keď jej zomrela teta, ale aj napriek tomu, kniha nebola smutná, bola priam veselá. 

Kniha sa čítala ľahko, ale skôr by som ju odporúčala čítať v lete niekde na pláži. Aspoň na mňa takto pôsobila.  Ale dosť ma odrádzala dĺžka knihy, dúfala som, že nebude nudná a zbytočne dlhá, no žiaľ bola. Niektoré časti by som úplne vynechala a tak knihu skrátila aspoň o 100 strán. 

Príbeh som čítala asi mesiac, len tak po večeroch po zopár stránkach a musím povedať, že pár krát som pri čítaní aj zaspala, čo sa mne  teda ešte nestalo. Knihu by som odporúčala len takým typom, ktorý majú radi jednoduché čítanie. 

Tejto knihy by som dala 3⭐ z 5 ⭐

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia, ak ste stále nečítali túto knihu napravte to tu.


                                                                                           

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára