utorok 25. decembra 2018

Víš, že tě miluju ? #1






Čítané: 12/2018
Počet strán: 350
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania:2017


Úryvok:Než jsem přiletěla do Los Angeles, nevěděla jsem, co mám čekat, ale jedno můžu říct jistě. Nečekala jsem, že můj nevlastní bratr je šílenec. „To je ten třetí?“ vyprsknu, když vidím, že hosté kolem mě zcela ignorují, co se právě přihodilo. Já, na rozdíl od nich, tu bizarní scénu nemůžu dostat z hlavy. Co si ten kluk o sobě myslí? „Ehm, jo,“ přikývne Rachael a pak se rozesměje. „Cítím s tebou. A s pomocí boží doufám, že tvůj pokoj je od jeho pokoje co nejdál.“ „Proč?“ Zničehonic znervózní, jako bych právě odhalila její nejhlubší a nejtemnější tajemství, které je zároveň tou nejtrapnější věcí na světě. „Dokáže být neskutečně otravný podívej, já bych vlastně neměla vůbec nic říkat. Není to moje věc.“ Se zrudlými tvářemi a pokřiveným úsměvem na rtech rychle změní téma. „Máš už nějaké plány na zítra?“ V duchu se pořád zaobírám jejími slovy o mém pokoji. „Jo – počkat, ne. Promiň, vůbec nevím, proč jsem řekla jo. Ehm.“ Jsi trapná, Eden



                                                  
Hlavná hrdinka Eden má šestnásť rokov, rozvedených rodičov a žije so svojou matkou v Portlande . Po troch rokoch čo sa jej otec neozval má s ním zrazu stráviť celé leto v Kalifornií. Jej otec žije so svojou novou manželkou Ellou a  tromi synmi Tylerom, Chaseom a  Jamiem.

Tyler je taký ten typický badboy, ktorý berie drogy, pije alkohol, správa sa nie veľmi dobre. Celé noci chodia na rôzne party a Eden chce mať nejakých kamarátov a tak s nimi chodí. Spočiatku sa Eden a Tyler veľmi v láske nemali, ale neskôr keď Eden začne zisťovať prečo vlastne Tyler berie drogy a je taký aký je, tak medzi nimi vznikne kamarátske puto, ktoré neskôr prerastie do lásky. 



O tejto knihe som pred pár mesiacmi veľa počúvala a tak som sa rozhodla, že si ju prečítam. Rozhodnutie, že si ju prečítam prišlo v Septembri. Tri mesiace mi trvalo, kým som sa dokopala k do čítaniu tejto knihy. Myslela som si, že bude viac napínava, alebo teda bude sa lepšie čítať. No nebavilo ma to, ťahalo sa to strašne asi jediná postava, ktorú som mala rada bol Tyler a trošku aj Eden. 

Tylera som mala rada preto, že v knihách mám rada také tie badboy postavy. A Eden sa mi zas páčila preto, lebo stále vravela aké je zlé to pitie alkoholu, branie drog. Síce sa mi to páčilo, ale prišlo mi to tak, že je to až príliš veľa krát zmieňovaná téma. 

Nepáčilo sa mi, že 90% knihy tvorí príprava na party, pobyt na party a veci s tým spojené. Čakala som viac nejakého deja, veľa sa toho tu ani nedialo.

Určite viete, že túto knihu písala autorka keď mala 14 rokov a sériu dokončila keď mala 16 rokov. Myslím si, že ak autorka napíše novú knihu tak bude lepšia aj keď sa mi táto kniha nepáčila, verím, že autorka ma potenciál písať skvelé knihy. Žiaľ, ďalšie knihy z tejto série neplánujem čítať (aspoň zatiaľ, možno niekedy v budúcnosti sa pre pokračovanie rozhodnem). 


Knihe by som dala 2 🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu ďakujem internetovému kníhkupectvu Preskoly.sk, ak vás táto kniha zaujala môžte si ju zakúpiť tu.


                                                                                               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára