pondelok 3. decembra 2018

Dvůr křídel a zmaru #3






Čítané: 10/2018
Počet strán: 714
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2018
Žáner: fantasy


Úryvok:Ten obraz byla lež. Pestrobarevná, líbivá lež přetékající bledě růžovými květy a širokými slunečními paprsky. Začala jsem na něm pracovat včera. Šlo o poklidnou studii růžové zahrady za otevřenými okny ateliéru. Za změtí trnů a lístků hladkých jako satén se do dáli zvedaly svěže zelené kopce. Nekonečné, nepomíjející jaro. Kdybych namalovala portrét dvora, jak mě k tomu nutilo svědomí, byl by to obraz plný trnů rvoucích kůži, květin zabírajících sluneční paprsky menším rostlinám a zvlněných kopců pokrytých rudými skvrnami. Ovšem každý tah štětcem na širokém plátně byl vypočítaný. Každá příměs a křivka mísících se barev měla zachytit nejen idylické jaro, ale i prosluněnou náladu. Nepříliš šťastnou, ale náladu někoho, kdo se naštěstí konečně uzdravuje z hrůz, se kterými jsem se ostatním opatrně svěřila. Řekla bych, že jsem za uplynulé týdny vytříbila své chování stejně důmyslně jako některý ze svých obrazů. Měla jsem za to, že kdybych si dovolila vzít na sebe podobu, po níž jsem ve skutečnosti toužila, ozdobila bych se spáry schopnými trhat maso a rukama, jež by zakroutily krkem mým nynějším společníkům. Zanechala bych za sebou zlacené síně potřísněné krví.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dvůr kridel a zmaru recenzeHneď na úvod vám chcem povedať, že túto knihu som prečítala za rekordne krátku dobu aspoň pre mňa a vlastne všetky knihy od Sarah J. Maas tak rýchlo čítam. Prečítala som ju za neuveriteľných 6 dní. Sama som tomu neverila, keď som včera zatvárala poslednú stránku  s roztriešteným srdiečkom. Ten koniec poviem vám to bolo neuveriteľné. 

Keď sa stala tá strašná vec, skoro som zomrela a hltala každé písmenko, veľmi rýchlo a ani som nevnímala nič iné, len to čo som potrebovala ďalej vedieť. Cez slzy som takmer na tie písmenká nevidela. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dvůr kridel a zmaru recenzeVšetko sa začína tam, kde v predošlom diely skončilo. Feyre je na Jarnom dvore pri Tamlinovi a zisťuje informácie o blížiacej sa vojne s Hybernom. Oveľa viac priestoru tu dostávajú aj iné postavy ako len Rhysand a Feyre. Konečne sa naplno prejavili aj Nesta a Elain. Začínajú objavovať svoje schopnosti po ich pretvorení. Viac sa vám toho bojím prezradiť, keďže tá kniha je celá taká spočiatku nudná a potom nabitá akciou.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dvůr kridel a zmaru recenzeKniha je rozdelená tak ako aj druhá časť na tri časti - Princezná mršin, Ničitelka kleteb a Vladařka, má 82 kapitol. Bola som veľmi rada, že má kniha tak veľa kapitol. Kapitoly sú krátke a to ma motivovalo k čítaniu. Mám radšej knihy s 10-15 stranovými kapitolami, ako knihy s 20-30 stranovými kapitolami. 

Súvisiaci obrázokTáto kniha je síce skvelá, ale taká dosť čudná úprimne povedané. Spočiatku to čítanie bolo utrpením, bolo to o ničom, nevedela som prečo to vlastne čítam a ani čo sa tam deje keďže som sa nato ani sústrediť nevedela. ALE POTOM nastal zlom a všetko sa otočilo presne naopak no škoda, že až za polovicou knihy. Myslím si, že kniha mohla mať aj oveľa menej strán, keďže to načo všetci tak nedočkavo čakáme príde až niekde na posledných 100stranách. 

Som veľmi zvedavá ako to bude s ďalšími dielmi. Po pravde mne by už a tieto tri časti stačili, keďže sa to celé skončilo tak, že nieje potrebné čítať ďalší diel. Aj keď je ešte o čom písať, ale autorka musí správne začať a aj pokračovania budú skvelé, ale ak nezačne správne tak celú sériu len pokazí :(

Knihe by som dala 3,5 🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu ďakujem vydavateľstvu AlbatrosMedia, ak vás táto kniha zaujala môžte si ju zakúpiť tu.


                                                                                                   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára