sobota 6. októbra 2018

Povedz, že ma miluješ #1




Čítané: 9/2018
Počet strán: 237
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2018


Úryvok: Viezli sme sa možno sedemtisíc rokov. Aspoň som mala ten pocit. Môj brat Steven jazdil pomalšie ako naša stará mama. Sedela som vedľa neho na sedadle spolujazdca, s nohami na prístrojovej doske. Mama spala vzadu. No aj keď spala, vyzerala bdelá, akoby sa mohla každú chvíľu zobudiť a riadiť premávku. „Dupni na plyn,“ naliehala som na Stevena a štuchla som ho do pleca. „Predbehnime toho chalana na bicykli.“ Steven mykol plecom. „Nikdy sa nedotýkaj šoféra,“ vyhlásil. „A zlož tie špinavé nohy z mojej prístrojovej dosky.“ Pohla som prstami na nohách dopredu -dozadu. Zdali sa mi celkom čisté. „Nie je to tvoja prístrojová doska. Onedlho to bude moje auto, jasné?“ „Ak ti niekedy dajú vodičský,“ odfrkol. „Ľuďom, ako si ty, by nemali dovoliť jazdiť.“ 

                      



Vítam vás pri novej recenzií na knihu Povedz, že ma miluješ, prvú knihu z novej série Jenny Han. Prajem vám príjemné čítanie.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jenny han the summer i turned prettyMladá tínedžerka Belly trávi každé letné prázdniny v dome na pláži u mamkinej kamarátky z detstva - Susannah, ktorá má dvoch synov, s ktorými sú dobrí kamaráti. Tak je tomu aj tento rok. Belly má hnedé vlasy a sivomodré oči, vlastným menom sa volá Isabel, ale  akosi jej vznikla prezývka Belly. Hrá na klavíri. Conrad, jeden zo synov Susannah, hrá na gitaru (mimochodom, hneď po tomto zistení som si ho obľúbila :D ). Belly ma oboch chlapcov rada, aj, keď k jednému z nich možno cíti niečo viac? Ale to si už musíte zistiť sami, po prečítaní tejto knihy.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jenny han the summer i turned prettyŠtýl písania je typický pre Jenny Han, píše ľahko, romantický a taký sladký (presne, ako pri sérií Všetkým chalanom, ktorých som milovala). Kapitoly sú kratučké na zopár stránok, čo mám ja osobne oveľa radšej než nejaké 20 stranové kapitoly, pri týchto kratučkých ide čítanie úplne ľahko a rýchlo.  No bohužiaľ, počas čítania som si prechádzalo čítacou krízou, a tak som túto 200 stranovú knihu čítala asi týždeň. 

Kniha zachytáva jedne letné prázdniny, ale aj Bellyne spomienky na predchádzajúce roky prázdnin. Tieto spomienky sa mi páčili, mohli sme sledovať, ako Belly s Conradom a Jeremiahom vychádzala od malička a, ako si k sebe získavali cestu. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jenny han the summer i turned prettyBelly, Conrada a Jeremiaha som mala rada, boli to také milé postavy. Dvaja bratia a kamarátka, ktorý sa kamarátia už od detstva a každé leto sú spolu. Páčilo sa mi aký malý k sebe vzťah, ako sa správali. Aj, keď na konci knihy by som Conrada najradšej prefackala, ako hnusne sa začal správať. 

Jedného dňa sa títo traja kamaráti vybrali von, kde Belly stretla Cama, chlapca, ktorého kedysi pred rokmi stretla na stretnutí Latinčinárov vo Washingtone D.C.  A tento chlapec musím povedať, pekne zamotá príbeh. Keď prišiel on do deja už som nemala ani šajn, ako sa to celé vyvinie a prestala som aj hádať, ako to celé skončí. 

Tejto knihy by som dala 4⭐ z 5 ⭐

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia, ak ste stále nečítali túto knihu napravte to tu.
                                                                                               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára