piatok 21. septembra 2018

Vrania šestka





Čítané: 9/2018
Počet strán: 484
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania:2017

Úryvok: Joost mal problém s dvomi vecami: s mesiacom a so svojimi fúzmi. Mal byť síce na pochôdzke po sídle Hoedovcov, no posledných pätnásť minút postával pri juhovýchodnom múre záhrad a pokúšal sa vymyslieť niečo dôvtipné a romantické, čo povie Ani.  Keby tak mala Aňa oči modré ako more alebo zelené ako smaragdy. Ibaže jej oči boli hnedé - nádherné, nadpozemsky hnedé ako... rozpustená čokoláda? Hnedé ako zajačí kožuch? ,, Proste jej povedz, že má pleť ako mesačný svit," poradil mu kamarát Pieter ,,Baby to žerú"



Vrania šestka je názov knihy o šiestich nebezpečných vyvrheľoch, ktorý dostali takmer nesplniteľnú úlohu. Ich úlohou je vlámať sa na Ľadový dvor a uniesť známeho vedca, ktorý dokáže šmahom ruky rozpútať magickú spúšť v celom svete. Lenže celá táto úloha ma jeden maličký (alebo aj veľký?) háčik. Ľadový dvor je nedobytná vojenská pevnosť. A tak sa musia Kaz, Inej, Nina, Wylan, Matthias a Jesper pokúsiť vytvoriť plán, ktorý ich privedie až na Ľadový dvor a potom si budú môcť vyzdvihnúť ( a potom aj minúť) nepredstaviteľnú finančnú odmenu.

Veľmi dlho som váhala, či sa pustiť do čítania tejto knihy. Až na koniec som sa rozhodla, že si prečítam novú knihu autorky Wonder Woman Válkonoška a podľa toho sa rozhodnem čí skúsim Vraniu šestku. A tak som sa jedného pekného dňa rozhodla, že áno, prečítam si šestku.

V knihe je šesť hlavných postáv - Kaz, Nina, Inej, Jesper, Matthias, Wylan. V jednotlivých kapitolách sa striedajú pohľady týchto šiestich nebezpečných vyvrheľov. Mňa osobne asi najviac bavia Kazove kapitoly, páči sa mi aký je.

Veľmi ťažko sa mi dostávalo do deja, nebola som schopná na jeden krát prečítať viac než 40 strán, lebo som pri knihe zaspávala. Úvod trvajúci asi 150-200 strán je dosť náročný, ale potom je to čítanie už lepšie a aj mňa to viac bavilo, spočiatku tu chýba veľmi akcia, nieje takmer žiadna a to ma vôbec nebavilo.

A mám z tejto knihy strašný chaos, vôbec neviem ako ju ohodnotiť, keďže na začiatku sa mi zdala strašne nudná potom v polovici už bola celkom fajn a páčila sa mi, mám z tejto knihy dosť zmiešané pocity, ale napokon dám knihe 3,5 z 5



Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať internetovému kníhkupectvu Preskoly.sk  , ak ste stále nečítali túto knihu napravte to tu.


                                                                                                 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára