piatok 27. júla 2018

Najkrajšie knihy v mojej zbierke.


Ahojte vítam vás pri novom článku, ktorý mi napadol len tak pri prechádzke a myslím si, žeby vás tento článok mohol zaujímať. Ak tento článok bude mať dobrú odozvu bude vychádzať po častiach raz za nejaký čas ak sa mi nazberajú krásne knihy.
Ešte by som vám chcela oznámiť, že tento článok bude rozdelení na dve časti. Prvá časť bude o krásnych knihách podľa obálky a druhá časť bude o krásnych knihách podľa obsahu.
Tak a teraz sa môžte pustiť do čítania.

Krásne knihy podľa obálky:



Luke Allnutt: Nebo je naše


Ako prvú vám chcem predstaviť knihu, ktorú som ešte nečítala, ale chcem ju prečítať tento mesiac. Na obálke máme vyobrazeného dospelého muža a jeho syna. Každý je na inom brehu "rieky". Žiaľ viac vám neviem o knihe povedať, keďže som ju ešte nečítala, ale čoskoro čakajte recenziu.





Alice Broadway: Tinta 

 No tak pri tejto knihe by som sa vám chcela vyjadriť trošičku aj k deju. Obálka je nádherná to musíte uznať. Taká ligotavá? je to to správne slovo? dúfam , že áno :D a tiež tu je vyobrazené aj dievča a obálka nás už trošku uvádza o čom asi kniha bude. No žiaľ, aj keď túto obálku milujem, o deji to nemôžem povedať. Dej sa mi až tak nepáčil. Aj keď tu bolo mnoho krásnych citátov, aj tak dej nebol dobrý aspoň mne sa nepáčil. Bolo to také oddychové čítanie a dosť mi tu chýbala nejaká tá akcia, no čo už nie v každej knihe môžem mať akčné scény.


Elena Favilliová, Francesca Cavallová: Príbehy na dobrú noc pre rebelky

O tejto knihe sa v poslednom období až príliš hovorí  a nie zbytočne. Obálka vás upúta na prvý pohľad a keď knihu otvoríte doslova sa zamilujete. Na obálke máte mená niektorých žien, ktoré sú v knihe spomenuté a tiež je to celé tak dobre spracované, že si asi ani inú obálku neviem predstaviť k tejto knihe.








Morgan Matson: Amy a Roger na cestě


Jednoduchá, letná obálka. A nielen obálka aj táto kniha celá je taká oddychová. Na obálke sa mi nepáči len jedna vec - je to spojler. Našťastie to, že obálka je spojler som zistila až po prečítaní knihy a som zato veľmi rada, že som sa skôr nezamýšľala nad významom obálky.





Monica Hesse: Dievča v modrom plášti

Dievča v modrom plášti má krásnu obálku takú jednoduchú, ale aj tak je krásna, ako sa hovorí ,, V jednoduchosti je krása" a ja stým úplne súhlasím, pretože mne sa všetko jednoduché strašne páči. Čiernobiele pozadie a v strede len dievča o ktorom je kniha. Len touto obálkou je naznačené aký žáner má táto kniha a to sa mi páči. Verím, že táto kniha sa páči aj iným ľuďom.





Krásne knihy podľa obsahu:



Benjamin Alire Sáenz: Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru


Ari a Dante - každý je iný, ale zároveň sú rovnaký. Oboch chlapcov som si hneď zamilovala. Príbeh je o výnimočnom priateľstve týchto chlapcov. Autor to napísal úplne krásne. A ja túto knihu nadovšetko milujem a patrí medzi moje úplne najobľúbenejšie.



Knihy Jandy Nelson: 

Nebudem sa vyjadrovať osobitne ku každej knihe vyjadrím sa celkovo k autorke. Veľmi sa mi páči ako autorka píše. Ako kombinuje písaný text a výstrižky z novín, obrázky, rôzne papiere a iné veci. Ešte som nenarazila na autorku, ktorá takto píše.






Sarah J.Maas: Na dvore z tŕňov a ruží

Prvý reeteling na krásku a zviera, ktorý sa mi páči. Milujem Tamlina. Neznášam Rhysanda. A teraz vy neznášate mňa :D  Vážne aj keď som sa snažila obľúbiť si Rhysa, žiaľ nestalo sa tak a to aký hnusný bol sa mi vôbec nepáči. Ale kto vie ako to bude v ďalších častiach série a možno budem Rhysa nakoniec milovať. Aj keď práve čítam dvůr mlhy a hněvu a Rhys sa mi vidí ako dobrá postava, ale zatiaľ nieje až taká dobrá postava aby som ho mala oveľa radšej.




W.Bruce Cameron: Psia duša


Milujete zvieratká? Ja áno. A psíky sú úžasné zvieratká, všetku lásku čo im dáte vám dvojnásobne vrátia. A v tejto krásnej a milej knižôčke je celý príbeh napísaný z pohľadu psíka, teda viacerých psíkov, ale zároveň jedného psíka. Je tu ukázané, že psíkovia sa môžu viackrát narodiť a žiť aj pri iných majiteľoch, ale stále si ich budú všetkých pamätať. 





J.K.Rowling: Harry Potter

Tak a túto sériu vám asi ani nemusím predstavovať. Každý pozná mladého čarodejníka Harryho Pottera, ktorého ja milujem a je to moja najväčšia knižná láska. Som veľmi rada, že pred pár mesiacmi som mala konečne možnosť si prečítať všetky knihy Harryho, aj keď ich zatiaľ  nevlastním, ale čoskoro by som to chcela napraviť. 






Erin Watt: Papierová princezná


Papierová princezná je v poslednej dobe veľkým hitom, každý o tejto knihe, alebo teda sérií rozpráva. Ja mám zatiaľ prečítané len prvé 2 časti zo série o bohatej rodine Royalovcov a som z nich nadšená, veľmi sa mi páčia tieto knihy, tak ako dej aj postavy. Keďže nájsť tak silnú ženskú postavu ako je Ella je celkom ťažké, keďže Ella nieje žiadne uplakané decko, ktoré by sa ľutovalo. Je to silné, mladé dievča, ktoré nemá rodičov a v 17 rokoch sa musí samé o seba postarať, aj keď dosť pochybným spôsobom, ale bohužiaľ veľmi na výber nemá. 


Tak a papierovou princeznou by som ukončila tento môj výber mojich najkrajších kníh, ktoré vlastním. Dúfam, že sa vám tento môj výber páčil a ak áno určite mi o tom dajte vedieť. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára