nedeľa 20. mája 2018

Navždy

Maya Sinay



Čítané:  5/2018
Počet strán:  240
Vydavateľstvo: Agromepa, s.r.o.
Väzba: Pevná
Rok vydania: 2018



Úryvok:

Denis sa ma snažil ešte viac pritisnúť k svojmu telu, stále ma chcel chrániť. Zacítila som na tvári jeho teplý dych. 

 ,,Ďakujem," pošepkala som.
 ,,Za čo?"
,,Že si prišiel."
Kiežby som prišiel skôr," povedal Denis, akoby sa ospravedlňoval.
,,Hlavne, že si tu."
Oprela som si hlavu o jeho rameno. Bol odo mňa o hlavu vyšší. Z jeho objatia som cítila obrovskú silu, ktorá postupne prechádzala aj do môjho tela a moje kroky sa stávali istejšími.
Denis dospel v dokonalého chlapa. Bol ako severský boh Thor. Blond vlasy, síce kratšie ako Thor, ale to by tak nevadilo, tie môžu dorásť. Prekrásne modré oči. Ako letná obloha. 


Príbeh, ktorý pre nás táto autorka pripravila hovorí k dvadsaťštyri ročnej Funny, ktorá hrá profesionálne basketbal a miluje tenis. Funny nadovšetko miluje svoj basketbalový sen, má rodinu ktorá ju podporuje a miluje. Fandí Greckemu a jej otec zas Horňáčkovi. Má najlepšieho priateľa Denisa s ktorým sa ľúbia nadovšetko sú spolu od malá. Hrajú basketbal, podporujú sa, a veria si. Jedného dňa však Denis pripraví nádherné prekvapenie pre Funny. Uvidí na živo hrať svojho miláčika Greckeho. Avšak stane sa jej tu veľmi nepríjemná udalosť, ktorá jej zmení celý život. Funny dostane tenisovou loptičkou do oka. Myslíte si, že tento zápas a táto udalosť môže naozaj tak zmeniť jej život?



Autorka vytvorila iný príbeh. Príbeh v športovom prostredí. Je to síce romantická kniha zasadená do športového prostredia, ale páčil sa mi príbeh. Prostredie je také nezvyčajné. Knihu samozrejme odporúčam asi všetkým vekovej kategórií 15 + keďže je tu zopár erotických scénok. Ak by neboli iste by si táto kniha našla medzi fanúšikmi aj mladšie čitateľky.  


A hádajte čo! Toto je moja prvá podpísaná kniha! Mala som takú obrovskú radosť keď som túto knihu otvorila a videla podpis. Autorka mi sama napísala, či by som nemala záujem o prečítanie, rozmýšľala som dlho či by som chcela, keďže som netušila o čom táto kniha je, ale nakoniec ma presvedčila obálka, ktorá je nádherná a nežná. Úprimne vám poviem neľutujem túto voľbu viac by som asi ľutovala keby som si ju neprečítala. Verím, že táto autorka ma obrovský potenciál a raz u nás, ale aj v zahraničí  prerazí nejakým naozaj úchvatným dielom, verím, že aj týmto. 



Dej bol napínavý od začiatku po poslednú stránku. Niekde v polke som sa rozplakala ako malé dieťa a preplakala som asi 50 strán. To čo sa tam stalo som ani v najhoršom sne nečakala. Zarmútilo ma to na dlhší čas a dlho trvalo kým som sa akosi spamätala z tejto knihy. Počas čítania som mala rôzne pocity aj smiech, ale aj plač (ehm, ktorý prevládal). Čítala som nejaké 2 dni, a spamätávala som sa z tohto nejaké 3 dni. 

Funny, Denis, Jakub mi veľmi prirástli k srdcu. Boli to moji najlepší priatelia prežila som s nimi isté časové obdobie a chcela by som ešte viac. Funny je úspešná a krásna. Síce občas robila také rozhodnutie, ktorým som vôbec nechápala, ale aj tak som si ju zamilovala, inšpirovala ma vo viacerých veciach, ale samozrejme lenivosť moja neopúšťaj ma. 😅

Tejto knihe by som dala 4⭐ z 5




Za knihu ďakujem samotnej autorke Mayi Sinay. 

                 

                 -Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára