streda 23. mája 2018

Bedtime Book Tag



Ahojte dnes som si pre vás pripravila nový TAG, ktorý som našla u Never Trust a Duck na blogu  a celkom ma zaujal tak snáď sa vám bude páčiť. Kľudne mi o tom čo sa vám v tomto tagu páčilo/nepáčilo napíšte do komentárov.

1.  Kniha, ktorú si vydržala čítať celú noc

Hneď do prvej kolónky by som vám chcela uviesť knihu Na dvore z tŕňov a ruží, ktorú milujem a spolu s knihou Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru patria k mojim srdcovkám a dokázala by som ich    čítať  aj celú noc.                                                                                              
 








2.Kniha, po ktorej si sa bála ísť spať 
Jednoznačne Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej. Čítala som len prvú časť a bála som sa ju dočítať a potom keď som ju dočítala bála som sa aj vlastného tieňa :D Keďže nemám rada také „strašidelné“ knihy tak ako aj horory a niektoré thrillery









3.Kniha, ktorá ťa uspala 
Polnočná dáma. Túto knihu som sa rozhodla prečítať keď ma začali obklopovať reči o tom aká je Cassie Clare úžasná autorka a tak som si povedala, že jej dám šancu a prečítam si ju. Ale hádajte čo sa stalo 70 strán som čítala 2 týždne a keď som sa dokopala k čítaniu zaspala som. Hmm, Cassie asi nebude patriť k mojim obľúbeným autorkám.








4.Kniha, pri ktorej si sa tak veľmi tešila na vydanie, že si kvôli tomu nemohla spať 
Tak a znovu sme pre Sarah J. Maas. Vydavateľstvo Slovart nám už pekne dlho sľubuje vydanie knihy Na dvore z hmly a besu a stále ju nemáme  a častokrát „aj celé noci“ rozmýšľam o tom, či si mám kúpiť české vydanie, alebo počkať na slovenské :D










5. Kniha, v ktorej je tvoj vysnený priateľ 
Harry Potter je môj miláčik. Ja ho tak milujem. Chcela by som vám aj spomenúť moju knižnú lásku z pred pár mesiacov bol to Tamlin zo série Dvorov, ale keď som zistila v dvore 2 aký je čudný trošku som naňho pozmenila názor. Takže prvenstvo patrí Harrymu Potterovi.









6. Kniha, v ktorej by bolo pre teba žiť nočnou morou 
Tak sem patria knihy s tematikou druhej svetovej vojny, ktoré tak zbožňujem ako príklad vám sem uvediem knihu Dievča v modrom plášti, ktorú som nedávno dočítala. V takýchto knihách, alebo v období akejkoľvek vojny by som určite žiť nechcela. Keďže to ani nie je žitie, len prežívanie.







7. Kniha, ktorá ti pripomína čas na spanie 
To neviem úplne s presnosťou povedať, ale je to kniha akákoľvek zimná, taká „vianočná“ keď ležím v posteli zabalená v pohodlných dekách a čajom, alebo kakaom a za oknom krásne sneží. To je pre mňa taká úžasná atmosféra na spanie/čítanie. Sem by som vám asi uviedla ako takú "jednohúbku" knihu Všetkým chalanom, ktorých som milovala. 









8. Kniha, o ktorej sa ti doslova snívalo 
Séria Magistérium. Pamätám si, že sa mi naozaj raz snívalo s touto knihou, keď som čítala dlho do noci a zaspala som hneď po dočítaní knihy ten príbeh mi tak utkvel v pamäti, že som sa aj v sne ocitla uprostred deja s hlavnými postavami Aaronom, Tamarou a Callom.









9. Knižná príšera, ktorú nechceš nájsť pod svojou posteľou 
Tak nečítam veľmi strašidelné knihy ako som už vyššie spomínala, ale s istotou viem povedať, že by som nechcela mať pod posteľou ani Bezduchého ani Nemŕtveho zo série Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej.







                      -Ness


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára