nedeľa 1. apríla 2018

Na lovu


Meagan Spooner


Čítané: 3/2018
Počet strán324
Väzba: Pevná
Vydavateľstvo:  CooBoo (Albatros Media)
Rok vydania: 2018
Žáner: fantasy

Úryvok:
Vždycky vycítime,že přicházi změna. Když se bliží bouře, cítime, jak ztěžkne vzduch, vnímame napěti země očekávajíci sněhovou pokrývkou. Poznáme ten okamžik, kdy vítr změní směr. Cítime pohyb síly, když je změna na spadnutí.
Dnes večer je ve vzduchu cítit hlad. Les na něco čeká. Jdeme a naše kroky víři první sníh- Zmáha nás únava, funíme a hekáme. Každý z nás umí přečíst změnu, i když se skryje za jinou. Můžeme ju sledovat, nebo běžet s ní. Jsme aôe v pasti, a nemůžme dělat ani jedno. Vždy víme dopředu, že přicházi změna, ale nikdy nevíme jaká změna to bude.



Ahojte vítam vás pri novej recenzií tentokrát na retelling rozprávky kráska a zviera. Dúfam,že sa vám bude táto recenzia páčiť.


Spočiatku som si myslela, že to budem dosť porovnávať s knihou na dvore z tŕňov a ruží, ale opak bol pravdou. Tieto dve knihy a porovnávať nedajú. Kniha od Sarah J Maas sa len opiera o túto klasickú rozprávku, ale táto kniha od Megan Spooner je len prerobená klasická rozprávka s nejakými úpravami.





Príbeh nám hovorí o dievčati menom Jeva, ktorá žije vo vyššej spoločenskej vrstve spolu s jej sestrami a otcom. Žijú si ako princezné. Ale neskôr k ním príde návšteva istý muž. A vtedy sa to všetko stane Jeva započuje kúsok z rozhovoru jej otca a tohto muža. Tu prichádza dosť dôležitá časť deja. Tento muž oznámi jej otcovi, že prišiel o všetko svoj majetok. Dievčatá spolu s ich otcom sa musia presťahovať do lesa na ich chatku. Jeva je celkom rada keďže bude stále v lese čo je jej veľmi blízke. Jeva je totiž lovkyňa. Jedného dňa sa jej otec vyberie na lov, Jeva chcela ísť s ním, ale ten to odmietol. A tak išiel sám. Ale otec sa dlho nevracal a tak sa Jeva rozhodla ísť ho hľadať. A tu sa celý dej začne zauzľovať a mňa už pomaličky zaujímať. Aj keď to stále nebolo to pravé orechové. Keď nájde svojho otca, nájde ho mŕtveho. Snaží sa zistiť kto ho zabil.A tu to už začína byť to pravé orechové.  Zistí, že to bolo zviera, ktoré hľadá, výborného lovca aby jej pomohol chytiť nejaké zviera, aké zviera to je  to už  musíte  zistiť  sami.




Ak máte radi pôvodnú rozprávky určite vám odporúčam túto knihu prečítať, ale mne sa žiaľ až tak nepáčila keďže ako malá som rozprávky nemala rada, a taktiež ani rozprávku kráska a zviera som nikdy nečítala len som o nej počula také skrátené prerozprávanie. Táto kniha má začala baviť až na nejakej strane 200 čo je dosť zle keďže táto kniha má len nejakých 324 strán. Celkom ma to trápilo lebo som od tejto knihy očakávala veľa, keďže som naňu počula chválu a veľa ľudí ju zazdieľalo.


Jevu som počas čítania nemala až tak veľmi rada, neprišla mi ako taká sympatická postava, ale zato zviera som si zamilovala a tak veľmi som chcela aby bola stále sním. 
Jevine sestry boli milé, také priateľské postavy presne tak ako všetky vedľajšie postavy. Aj kvôli týmto vedľajším postavám a kvôli postave zvieraťa dám tejto knihe 3⭐ a poslednú ⭐ dám zato ako to skončilo 💝 , ale to už musíte zistiť sami, keď si túto knihu prečítate. 💝

Tejto knihe by som dala 4⭐ z 5⭐.

Za poskytnutie tejto knihy chcem poďakovať vydavateľstvu Albatros Media a zakúpiť si ju môžte tu.
-Nessi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára