pondelok 13. novembra 2017

Prvá prečítaná kniha písaná formou poézie

 Balada o srdci 


Ahojte, tak rozhodla som sa prečítať si svoju prvú knihu, v ktorej nieje príbeh, ale báseň. Túto knihu mi doporučila moja učiteľka a som veľmi rada. Páčila sa mi. Sú v nej obrázky, a básne. Vždy po prečítaní jednej stránky som sa pozerala na ten obrázok a rozmýšľala nad ním. 

                                                       

A celkovo aj tá báseň bolo to veľmi pekná. A určite neľutujem, že som si túto báseň prečítala. Dlho som uvažovala či si niekedy niečo také prečítam a nechcela som, ale nakoniec je to tu. Moja prvá báseň zamnou.❤


,,Dievčatko malé,plné snovbývalo v dome nad riekous ním divozverí rodičia, nehádajú sa, nekričialen každého dňa k večeri, srdce jej topia v tanieri."

                                 
Keďže je táto kniha veľmi krátka, mala som ju prečítanú za jednu prestávku v škole, ale nevedela som si zvyknúť na to, že je to báseň, veľmi mi to nešlo, ale aspoň som mohla pozorne študovať obrázky potom neskôr. Sú naozaj krásne a preto vám ich sem niektoré dám. 

Táto báseň je o dievčatku, ktoré hľadá lásku (?), a stretne jeleňa, vloží mu svoje srdce do hrude, jej narastú parohy. Bude z toho nešťastná, ale stretne líšku, ktorá je stará a chorá, dievčatko sa jej nebojí a tak ju obíjme. Neskôr sa im "spoja" srdcia a tak neskôr odchádza líška s dievčatkom spolu. 



,,No v lesa tichom závoji dievča sa líšky nebojíčo dušu bolí, ona vie, dievčatko k sebe privinie"


Táto kniha bola veľmi roztomilá. Ale bohužiaľ, toto nebola moja šálka kávy a tak asi si už znovu neprečítam nič podobné, mám radšej prózu. 

Nájdete ma  na facebooku: https://www.facebook.com/nessmichaela/
taktiež aj na instagrame: https://www.instagram.com/nessi_and_her_books/


Tejto knihe by som dala 3* z 5*.  
💓💓💓💔💔

                                                              Nessi








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára