piatok 21. júla 2017

Grafitové dievča

Miroslava Varáčková 


Počet strán:181
Väzba: pevná s prebalom
Vydavateľstvo: slovart
Kniha je písaná textom ale aj komixovými obrázkami

Anotácia: Táňa to v živote nemá ľahké. Doma ju čaká len matka alkoholička, ktorá  jej nedokáže dať ani pár drobných na jedlo, nieto ešte na šaty ši niečo iné, bez čoho si žiadna sedemnásťročná baba nedokáže predstaviť svoj život. Z reality uniká len s kamošom Britvom pri drobných krádežiach. Keď ju osloví fotograf Ben, Táňa nadobudne pocit, že po rokoch trápenia a súženia jej bude konečne dopriate to dobré v živote. No vzťah založený na neúprimnosti a faloší nemôže vydržať. A nešťastie nikdy neprichádza osamote.

Hlavné postavy boli Táňa, Britva a fotograf Ben. Táto kniha sa mi celkom aj páčila. Keď som si ju kúpila vôbec som nevedela o čom je. Teda no vedela ale len z anotácie. Kúpila som si ju pretože je od Miroslavy Varáčkovej a jej knihy mám veľmi rada, taktiež aj štýl písania no proste vždy keď je možnosť jej knihy majú prednosť. A ani tento raz autorka nesklamala.

Na túto knihu mám podobný názor ako na knihu Neila Gaimana Oceán na konci ulice. Taktiež som  miestami neznášala knihu a autorku zato ako sa niektoré veci vyvinuli ale na konci to bolo úplne že zlate *-* . Aj keď okolnosti boli hrozné. Keď Ben povedal celú pravdu o sebe v predposlednej kapitole no skoro som celú knihu roztrhala, rozplakala som sa tak ma to vtedy sklamalo čo povedal akoby ublížil aj mne a nielen Táni. Páčilo sa mi ako dlho utajovaný Britva konečne Táni ozval.

A na koniec *-* v poslednej síce len polstranovej kapitole *-* to bolo také zlaté po tom všetkom zlom čo sa v predposlednej kapitole udialo som to všetko zlé autorke odpustila ale dosť ma mrzí, že bolo tam len tak málo napísané. Veľmi by ma zaujímalo ako sa Tánin a Hankin život vyvíjal ďalej, aspoň zo začiatku ´´Novej Táni´´. Knihe dávam 4*z 5* . 

                                        Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára