sobota 21. apríla 2018

Poľsko 2018



Ahojte rozhodla som sa vám napísať o mojom dvojdňovom výlete v Poľsku, konkrétne v Krakove, Osvienčime a Wieliczke. Tak verím, že sa vám budú fotky (aj keď fotky z Wieliczky sú veľmi tmavé, ale nemohla som fotiť s bleskom (niektorým to vadilo 😔)) páčiť a určite mi o tom napíšte.💛

ŠTVRTOK:

Z Košíc sme vyrazili 19.Apríla o 5:10 ráno. Cesta nám trvala aj so zopár prestávkami a takým maličkým blúdením poľskými obcami  takých päť hodín. Do Krakova sme dorazili približne o 10:30 a začala sa nám naša prehliadka mesta Krakov, začali sme Wawelom- kopcom, alebo teda krásnym gotickým hradom, ktorý bol postavený na príkaz Kazimíra III.Veľkého. Po prehliadke tohto hradu sme išli nakupovať a konečne som ochutnala aj Starbucks dala som si caramelove frappuccino, ktoré bolo skvelé 😍😍
          
                                             
                                        

Z Krakova sme odišli o 13:35 a vyrazili sme do 65km vzdialeného Osvienčimu, kde sa naša prehliadka začala o 15:30 a skončila o 18:30 a poviem vám čakala som niečo viac, viac emotívnejšie, alebo niečo čo by mi prehĺbilo moje poznatky o druhej svetovej vojne. A moje očakávania sa veľmi nenaplnili z čoho som bola sklamaná 😞, okrem toho, že sme videli osobné veci väzňov,  fotky väzňov, zopár kíl vlasov väzňov- čo bolo dosť nepríjemné. Baráky kde "bývali", veľa som sa nedozvedela. 

                    
                                                
Odtiaľto sme išli rovno na Hotel Junior *** kde sme dorazili chvíľku pred 20:00,  ubytovanie sa mi páčili, izby boli krásne, ale ta strava bola hrozná, vôbec mi to nechutilo a ešte k tomu mi aj bolo z toho celý večer zle. 😔

PIATOK:

Späť do mesta Krakov sme vyrazili o 8:20 kde sme dokončili prehliadku mesta a neskôr sme mohli ísť nakupovať poviem vám to mesto je tak krásne, na chvíľu som aj začala uvažovať, že neskôr po skončení štúdia na strednej a vysokej škole by som sa tam aj odsťahovala veľmi sa mi to mesto páčilo bolo mi tak ľúto, že sme tam boli len tak krátko 😓 Pridám vám sem fotky Jagelovskej univerzity  ( Uniwersytet Jagielloński w Krakowie), ktorá sa mi veľmi páčila, v tejto budove sa už síce nevyučuje, ale je nádherná.

                 



Odtiaľto sme vyrazili do soľnej bane Wieliczky kde sme boli od 12:55 do 16:10, zdalo sa mi to strašne veľa, páčilo sa mi to, ale boli sme tam strašne dlho a potom ma to už ani nebavilo toľko času tam stráviť. Baňa bola krásna, a tie sochy čo tam boli úplne ako živé, dosť dlho som na niektoré pozerala kým som pochopila, že sú to sochy 😅😅

                              

Domov som dorazila o 19:55 a kedy som mala možnosť vrátiť sa do Krakova, ani minútku by som neváhala. 😍😍😍

                                         -Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára