sobota 7. apríla 2018

S láskou tě nenávidím

  HanRenée Ahdiehová, Ameriie, Soman Chainani,Susan Dennardová, Sarah Enniová, Marissa Mayerová, Cindy Ponová, Victoria Schwabová, Samantha Shannová, Adam Silvera, April Genevieve Tucholkeová, Nicola Yoonová


Čítané: 3/2018
Počet strán: 383
Väzba: Pevná
Vydavateľstvo:  CooBoo (Albatros Media)
Rok vydania: 2018
Žáner: poviedky, fantasy

Ahojte, tak dnes vás vítam u recenzie na knihu S láskou tě nenávidím dúfam, že sa vám bude recenzia páčiť a určite mi o tom napíšte do komentára.

Námet knihy je ako je každému známe netradičný. 13 booktuberov a 13 autorov sa spojilo aby pre nás pripravili knihu kde bude 13 poviedok. Ako to už býva pri každej knihe, niektoré sú super a niektoré zas slabšie. Bolo to takto aj v tejto knihe. 

Poviedka, ktorá sa mne najviac páčila: Marissa Meyerová-Morská čarodejnica  
Poviedka, ktorá sa mi najmenej páčila: Soman Chainani- Gwen a Art a Lance 

Samozrejme nehovorím, že vám sa poviedky nemusia páčiť všetky. Verím, že si nájdu človeka,ktorý bude túto knihu zbožňovať.

Moment, keď som pochopila, že túto knihu musím mať bol ten keď som videla túto nádhernú obálku. Kniha má krásnu obálku ta ruža a na zadnej strane tie lupene to je proste krása💓. Taktiež veľmi dôležitým faktorom bolo to, keď som medzi autormi videla poviedku od autorky Marissa Meyer. Veľmi dlho som si chcela prečítať knihu tejto autorky. Mesačne kroniky sa mi akosi nedostali do rúk, netuším kde bol problém 😓, a knihu Bez srdce som zháňala asi 3 mesiace a bohužiaľ u nás v kníhkupectve som ju nikde nenašla 😏. Čiže keď som videla, že táto autorka píše aj do tejto knihy, to bolo asi to také ,,je tu Marrisa musíš to mať musíš" toto všetci iste poznáte. Ale jedna vec sa mi na tejto knihe nepáčila. To, že to boli niektoré poviedky to je teraz o inom, ale tie výzvy pre zločincov sa mi nepáčili. Nejak som im nevedela prísť na chuť. Hoci to bolo len zopár strán vždy tak do päť myslím, ale nepáčili sa mi.

Teraz by som vám asi predstavila tie tri poviedky, z ktorých dve sa mi veľmi páčili a jedná sa mi nepáčila vôbec.
Tie, ktoré sa mi páčili:
Poviedka Jack (Ameriie):
Táto poviedka bola akoby z rozprávkového sveta Jack a fazuľa, iste poznáte všetci príbeh o chlapcovi Jackovi, ktorý sa po kúzelnej fazuli vyšplhal k obrom, ktorý neskôr takmer zničili celý svet  ľudí. A v tejto knihe to bolo akoby "pokračovanie" a Jack tu mal kamarátku, s ktorou sa skamarátil a vracal sa stále zaňou čo myslíte môže kamarátstvo Jacka a Obryne prežiť?

Poviedka morská čarodejnica (Marissa Meyer):
Kto by nemal rád morské panny? Ja ako dieťa som vždy pozerala seriál v ktorom boli morské panny a chcela som byť ako oni. Kto z nás takýto v detstve  nebol? Tak a v tejto poviedke sa nám morská panna sklame v láske začne pripravovať rôzne elixíry lásky aby sa do nej nejaký syn kráľa Lorindel  zaľúbil. Ale on jej príde nato, že chcela pripraviť elixír lásky a tak ju obviní z čarodejníctva. A naša morská panna hlboko sklamaná zo svojej lásky sa vyberie odísť z podmorského sveta a stretne človeka Samuela. A tu príde zápletka čo myslíte, že sa stane ďalej? Zaľúbia sa ? Ak áno prežije ich láska ? Alebo sa stane presný opak?

Tá, ktorá sa mi nepáčila:
Poviedka Gwen a Art a Lance (Soman Chainani):
Bola to poviedka písaná štýlom sms správ. Troch kamarátov čakal maturitný ples. A tak sa samozrejme dohadovali ako to tam bude, chceli mať všetko krásne, úžasné, nádherné, ale zamiešali sa im tu city. A tu nastáva zápletka. Hlavná postava chce ísť s Artom na ples ale Lance  chce aby išla s ním.  Čo myslíte ako môže takýto trojuholník dopadnúť? Ja som bola prekvapená ako to dopadlo.
Nápad na poviedku bol dobrý, len škoda toho štýlu písania. 😕

Tejto knihe by som dala tak 3,5* z 5* 💓💓💓

Za túto knihu chcem poďakovať vydavateľstvu Albatros Media, zakúpiť si ju môžte tu.
 -Nessi

2 komentáre:

  1. Musím se přiznat, že povídky nemusím, jediné které mám fakt moc ráda jsou ty od Stephena Kinga. Tahle kniha by asi nebyla nic pro mě nejen kvůli tomu, ale i kvůli tomu, že autoři, co do ní přispívali mi nic moc neříkají. Ale souhlasím s tím, že obálka je nádherná. :-)

    Moc pěkná recenze. :-)

    OdpovedaťOdstrániť