nedeľa 21. januára 2018

Harry Potter a prekliate dieťa

J.K.Rowling, John Tiffany, Jack Thorne




Čítané:12/2017
Počet strán: 348     
Väzba: Pevná
Vydavateľstvo: IKAR
Rok vydania: 2016

Anotácia:Vždy bolo ťažké byť Harrym Potterom a nie je to ľahké ani dnes keď je prepracovaným zamestnancom Ministerstva mágie, manželom a otcom troch školopovinných detí. Harry zápasí s minulosťou , ktorá sa ustavične vracia. Jeho najmladšiemu synovi Albusovi pripadla ťarcha rodinného dedičstva , o ktoré nikdy nemal záujem. Keď minulosť a prítomnosť vytvoria hrozivú výbušnú zmes, otec aj syn musia čeliť nepríjemnej pravde, že raz sa temnota zjaví na nečakaných miestach.

 
Vlastne ani neviem čo som od tejto knihy čakala. Na začiatku pretým než som ju začala čítať som o tejto knihe vedela len zopár vecí. Možno aj preto sa mi tak páčila tejto knihe by som vytkla len jedinú vec. Divadelný scenár. Osobne nemám rada knihy písané formou dialógov. No čo už, nič stým nenarobím keďže táto kniha je pre divadlo a nie filmové plátno.

Prekvapilo ma to, že zvyšné deti Harryho tu boli spomínané len okrajovo a celý dej sa točil len okolo Albusa. Páčilo sa mi to keď sa Draco a Harry viac-menej “skamarátili“ kvôli svojím deťom. Vôbec som nečakala zaradenie Albusa do Slizolinu.  A aj napriek tomu, že táto kniha spočiatku mi neprišla taká aká bola, veľmi ma prekvapila. Aj keď sa spočiatku zdalo, že Albus bude úplne iný ako jeho otec už len preto do  akej fakulty bol zaradený, bol úplne ako jeho otec. Odvážny, zvedavý, vytrvalý, silný a múdry. Dokázal vymyslieť spôsob ako informovať svojho otca z takmer tridsať ročnej minulosti.


Tak ako boli rovnaký tak aj odlišný. Albus Severus Potter a Scorpius Malfoy nerozlučná dvojica. Nato aký mal Harry a Draco k sebe odpor toto priateľstvo ma veľmi prekvapilo.

💓💓💓💓💓

Tejto knihe patrí 5*/5*

Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára