nedeľa 14. januára 2018

Frajer na záskok

Kasie West  

Čítané: 12/2017      
Počet strán:278
Väzba: Brožovaná
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2017

Rozhliadla  som sa okolo seba ale špinavé vnútro auta vyzeralo zblízka ešte horšie. ,,No, to teda neviem,“ povedala som a uškrnula sa. Oprel sa o sedadlo, načiahol sa a chytil ma za ruku. Dobre, beriem späť, možno to stálo za to.
,,Ako ti dnes išlo hranie?“,,Veľmi dobre. Ďakujem za pomoc.“,,Ty si ju nepotreboval.“,,Stále ju potrebujem.“ Niečo mi vravelo, že už nehovoríme o nacvičovaní hereckých scén.,,Akých démonov si dnes vyháňal?“ kývla som k autu, ktoré sme dnes zničili.,,Tých, o ktorých som si myslel, že sú preč,“ odvetil neprítomne.Premýšľala som, či hovorí o Eve,  ale nechystala som sa vysloviť jej meno, ak sa ho nechystal vysloviť on. Určite nie vo chvíli, keď ma držal za ruku z vlastnej vôle, a nie preto, že sme niečo hrali.,,Premýšľala si niekedy, či to, akých máš priateľov, prezrádza, aký si človek?“
 ❤❤❤❤❤


V tejto knihe sledujeme osemnásť ročnú Giu Montgomeryovú a jej posledný maturitný ročník na strednej škole.

Gia sa chystá na maturitný ples, keď pár minút pred začiatkom plesu ju opustí frajer Bradley a tak Gia osloví náhodného chlapca aby jej zahral frajera na záskok.
Z tohto frajera na záskok sa neskôr vykľuje jej kamarát s ktorým veľa zažije taktiež aj s jeho sestrou, budú na konci spolu? Alebo aj nie?

Gia je typická osemnásť ročná teenegerka, má partiu kamarátok, ktoré mi prídu také celkom v pohode až na jednu Jules, tú som od začiatku neznášala, hrozne ma rozčuľovala. Gia trávi veľa času na internete a sociálnych sieťach, záleží jej na počte like na fotkách. Myslím si, že týmto chcela autorka poukázať aj na problematiku dnešnej doby, mladý ľudia žijú internetovým prostredím, nie tým skutočným. To by sa malo  napraviť.

Jej frajer na záskok, ktorého meno vám samozrejme neprezradím, máte dvadsať otázok nato aby 
ste ho uhádli, mi pripadal ako presný opak Gii jeho aj jeho sestru som mala veľmi rada, aj keď spočiatku sa jeho sestra zdala ako taká mrcha, ale neskôr zohrala veľmi dôležitú úlohu a aj ju som si obľúbila.
Presne takúto knihu som potrebovala, ľahkú oddychovú.
Tejto knihe dávam 5❤ z 5❤ 

❤❤❤❤❤
Nessi





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára