štvrtok 11. januára 2018

Môj knižný mesiac- December 2017





Ahojte, tak dnes vám prinášam článok v ktorom vám zhrniem všetky prečítané knihy za mesiac December a taktiež aj moje nové knižné prírastky. Na Vianoce som tých kníh nedostala až tak veľa,  dostala som štyri knihy, bohužiaľ poslednú štvrtú nemám odfotenú keďže ju mám na internáte, ale všetky tie knihy nájdete tu
 

V tomto článku vám poviem ku knihám, ktoré som dostala len toľko, že všetky som si vyberala sama a som za nich strašne šťastná a vďačná. Veľmi sa na nich teším. Jednu som už prečítala a druhú som rozčítala. Knihu Alica v krajine zázrakov som už prečítala, recenziu vám asi nebudem písať, ak by ste ju chceli napíšte mi do komentára, alebo na môj instagram a na želanie vám ju sem napíšem.


 Rozčítala som knihu Nebo na dosah som už na strane 115 a je to zatiaľ super. Páči sa mi to. Uvidíme kedy ju dočítam keďže som začala čítať sériu Delírium, ale hneď keď ju dočítam prinesiem vám naň recenziu.
 

Tak a poďme ku knihám, ktoré som prečítala za mesiac December, keďže boli Vianoce a prázdniny prečítala som ich naozaj veľa. 9 KNÍH!!! Taktiež som chcela aj dokončiť knižnú výzvu 2017 a podarilo sa mi to presne 50 KNÍÍÍH!! za rok 2017. Som veľmi šťastná, že sa mi to podarilo keďže na začiatku Decembra som mala prečítaných len 41 kníh. Tak a poďme na tie prečítané knihy.


EVITOVKY
Tiež vám zhrniem všetky dokopy. Eva Urbaníková píše dosť pre mňa zaujímavým spôsobom, možno to bude aj tým, že takéto romány písané pre “staršie“ ženy, nie pre dievčatá v mojom veku som veľmi nečítala. Respektíve vôbec toto sú myslím, že prvé takéto prečítané. Tieto knihy ma v niektorých častiach strašne nudili, ale v niektorých boli celkom zaujímavé. Tieto knihy ani úplne nezavrhnem, ale ani ich nepriradím medzi moje najobľúbenejšie, boli to celkom fajn oddychovky, také ako stvorené na preleňošené prázdninové dni.



PSIA DUŠA
Táto kniha je taká úžasná, nádherná, roztomilá a mohla by som jej pripísať strašne veľa vlastnosti. Recenziu nájdete tu, Sem vám napíšem len, že táto kniha patrí medzi moje obľúbené. Je úžasná!


FRAJER NA ZÁSKOK
Ďalšia milá, zlatá a krásna knihy. Túto knihu som mala veľmi rýchlo prečítanú mne sa veľmi páčila. Recenziu sem pridám ešte tento týždeň takže čoskoro si o tejto knihe budete môcť prečítať viac.


BÚRLIVÉ VÝŠINY
Tak v prvom rade sa chcem veľmi ospravedlniť osobe od ktorej som túto knihu dostala, viem, že to čítaš. Prepáč zato čo sem napíšem. Viem, že táto kniha sa veľa ľuďom páčila, ale mne až tak nie. Mňa nudila a bolo to také, neviem. Asi nie som stvorená pre čítanie klasiky.



VEK ZÁZRAKOV
Tak túto knihu som čítala na prelome týchto rokov. 2017/2018 a touto som ukončila minulý rok. Táto kniha sa mi páčila, ale nie tak ako napríklad Psia duša, aby som ju zaradila medzi moje najobľúbenejšie knihy. Táto kniha bola o tom ako sa predlžovali dni a noci, celkovo sa ten systém sveta pokazil. Táto autorka Karen Thompson-Walker podľa mňa má veľký potenciál  do budúcnosti.



Tak a to by bolo za minulý mesiac asi všetko. Pri ďalšom Mojom knižnom mesiaci sa vidíme o mesiac. Pri zhrnutí Januára 2018. Tak zatiaľ sa majte a prejem vám veľa knižných zážitkov. Do ďalšieho mesiaca.


Pre viac mojich fotiek, alebo viac informácií ma môžte sledovať na Facebooku a Instagrame
Ak by ste ma chceli podporiť na facebooku tu ma nájdete.
AK chcete vidieť viac mojích fotiek kliknite sem.
Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára