nedeľa 24. decembra 2017

Vianočné knihy

Vianočné knihy
Ahojte, tak hneď na úvod by som chcela všetkým mojím čitateľom popriať krásne prežitie Vianočných  sviatkov a veľa krásnych darčekov. Ja som tento rok dostala štyri knihy a aj to tri z nich som si sama vybrala.

💙💙💙💙💙💙💙

Ako prvú som dostala Nebo na dosah od Jandy Nelson. Túto knihu som chcela už od kedy bola vydaná. Aj to na základe prevej knihy Jandy Nelson- Dám ti aj slnko. Keďže sa táto kniha dostala k mojím najobľúbenejším knihám preto som sa tešila aj na ďalšiu knihu od tejto autorky. Som veľmi zvedavá aká bude či porazí predchádzajúcu knihu.



Ako druhú som dostala knihu od Sarah J. Maas, Na dvore z tŕňov a ruží. Túto knihu som si vybrala na základe veľmi pekných ohlasov od iných ľudí, tak som sa rozhodla, že jej dám šancu. Priala som si aj Dvůr mlhy a hněvu, ale mamka ju u nás v tom chabom kníhkupectve nenašla čiže po Vianociach si ju kúpim a som zvedavá či aj mňa tieto knihy tak nadchnú. . 




Ďalšou v porazí je kniha od Jennifer Niven- Vesmír na pleciach. Túto knihu som si vybrala z toho istého dôvodu ako tú predošlú. Kvôli pozitívnym recenziám. Samozrejme čítala som aj negatívne, ale rozhodla som sa jej dať šancu. AJ na túto knihu sa veľmi teším.




A ako poslednou knihou je kniha, ktorú som do poslednej chvíle netušila čo to bude. Keď som ju uvidela potešila som sa vôbec som nečakala, že dostanem túto knihu. A konečne budem mať príležitosť si aj túto knihu prečítať aj keď som to vôbec neplánovala, aj keď už mám doma Alicu v krajine zázrakov, ale v tom takom rozprávkovom vydaní. Tak som veľmi zvedavá na túto knihu.  



Určite sa veľmi poteším ak mi napíšete čo si o týchto knihách myslíte a ak ste ich čítali či sa vám páčili. Budem každému za názor vďačná. 

Nessi











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára