streda 19. júna 2019

Skutočná princezná #2




Čítané: 06/2019
Počet strán: 308
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2019



Úryvok: Rozšírili falošné fámy o dôvodoch, prečo sa schováva v paláci, a prisúdili jej všetky možné výtržnosti. Nie div, že ich tak nenávidí. „To by tvojej povesti zaručene veľmi pomohlo,“ ironicky poznamenal Jamie. Ellie si namiesto odpovede odfrkla a odvrátila sa od televízora. „A to je ďalší dôvod, prečo je Lottie taká neoceniteľná.“ Ellie sa na ňu zacerila. Žena na televíznej obrazovke si pritisla prst na ucho. Zrejme dostala do slúchadla nové informácie. Dolu opäť zasvietili slová: MIMORIADNA SPRÁVA. „Práve sme dostali ďalšiu informáciu, že vzhľadom na bezpečný návrat detí budú Butterova spoločnosť a Tompkinsovo cukrárstvo pokračovať v príprave plánov na fúziu. Zdá sa to byť veľmi náhle, ale zrejme to súvisí so zhoršujúcim sa zdravotným stavom Alfreda Tompkinsa.“


Vítam Vás pri novej recenzií tento krát na knihu Skutočná princezná od youtuberky Connie Glyn známej ako Noodlerella. Prajem Vám príjemné čítanie.

Po tom ako sa Lottie dostane do paláca Wolfsonovcov tak ju kráľ vyhlási za Ellinu protektorku, ktorá sa má vydávať za princeznú a Ellie sa ma vydávať za obyčajné dievča.  Obom dievčatám sa "splní ich sen", vymenia si identity a dobrodružstvo začína. Po príchode do druhého ročníka v Rosewoode sa začnú diať čudné veci, zopár študentov je otrávených a dievčatá spolu s Elliným portmanom sa snažia rozlúsknuť túto záhadu otrávených študentov. Čo myslíte kto je za tým? 


Kniha je rozdelená do 46 kapitol, troch väčších celkov - Rodina, Priatelia a Nepriatelia. Dej ma taktiež aj Prológ a Epilóg, avšak v tejto knihe ma narozdiel od prvého dielu zaujla Epilóg, aj keď iste viete, že mňa tieto doplnenia deja vôbec nebavia. Najviac akcie bolo umiestnenej v celku Nepriatelia čo ma trošku zarmútilo, pretože som očakávala, že v celej knihe bude troška viac akcie. 


Čím ďalej sa v tejto sérií posúvam tým ďalej zisťujem, že ma viac pasáži podobných Harrymu Potterovi. Spoločné črty s HP sme mohli nájsť v spojení s internátmi, prefektmi či zakázaným lesom. Páčila sa mi Lottina odvaha. Kde sa berie toľko odvahy  v takom dievčatku. Ja by som jej teda toľko fakt nemala. Objavili sa nám tu aj nové postavy, ktoré ma hrozne rozčuľovali, keďže robili len zle v celom deji, ale nakoniec som si ich zaľúbila - žiaľ viac vám prezradiť nemôžem.  





Knihe by som dala 4🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu ďakujem vydavateľstvu AlbatrosMediask, ak vás táto kniha zaujala môžte si ju zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára