utorok 23. apríla 2019

Príbehy na dobrú noc pre rebelky 2 ║ Foto - recenzia








Čítané: 3/2019
Počet strán: 212
Väzba: pevná 
Vydavateľstvo: Albatros
Rok vydania:2018

Ahojte, vitajte pri foto - recenzií na ďalšiu inšpiratívnu knihu o významných ženách.

Keď vyšla prvá časť tejto knihy, hneď si získala mnoho fanúšikov - nielen žien, ale aj mužov. Samozrejme, že ja som medzi týmito fanúšikmi nesmela chýbať. Druhá časť tejto knižôčky na seba nenechala dlho čakať a keď som túto knihu zbadala ihneď som ju chcela vlastniť.


V tejto knihe môžme vidieť ženy ako Agatha Christie, Angela Merkelová, Beyoncé, J.K. Rowlingová, Madonna, Sapfo a mnoho ďalších.

Som rada, že sa autorky rozhodli pokračovať vo vydávaní tejto zbierky rozprávok. Pretože v tejto dobre plnej internetu, sociálnych sieti je potrebné inšpirovať mladých ľudí, aj keď málo mladých číta knihy, ale verím, že takéto obrázkové čítať budú a budú motivovaný, inšpirovaný dostatočne nato, aby sme aj my - mladá generácia - nejak dokázali zmeniť svet k lepšiemu.

Ako som si tak listovala a pozerala na dátumy narodení týchto žien/ dievčat tak som si všimla, že tieto dievčatá sú takmer tak staré ako ja (Najmladšia z nich je odo mňa mladšia o 3 roky!) a už sú v takejto knihe a niečo vo svojich 15 rokoch čo je dosť mladý vek urobili niečo veľké - či už pre svoju kultúru, alebo pre svet.

Bola by som veľmi rada, ak by si tieto knihy kupovalo množstvo žien a našli v sebe odvahu niečo zmeniť. Pretože máme už síce predstavených 200 žien v oboch knihách, ale aj tak si myslím, že takýto žien je ešte mnoho, avšak bola by som radšej ak by nás bolo ešte omnoho viac. Pretože my sme tie silné čo dokážeme zmeniť aj celý svet, len nás je ešte asi málo nato, aby sme niečo také dokázali.

Niektoré tieto ženy som síce už poznala, ale dozvieme sa tu aj množstvo nových užitočných informácií. Vedeli ste, že Angela Merkelová má vyštudovanú kvantovú chémiu?


Knihu by som ohodnotila 5⭐ z 5

Za knihu na recenziu ďakujem internetovému kníhkupectvu preskoly.sk a ak túto nádhernú knihu ešte nemáte určite to napravte tu.

                                                                                          















/







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára