sobota 12. januára 2019

Princezná v utajení #1




Čítané: 01/2019
Počet strán: 335
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2018


Úryvok: Lottie dúfala, že keď bude chodiť do školy v Rosewood Hall, jej život sa dramaticky zmení. Ani v najdivokejších snoch si však nepredstavovala, že len pár dní po začiatku školského roka bude sedieť v súkromnom lietadle s nepokojnou princeznou z Maradovy a jej smrtiacim strojom v tele dospievajúceho chlapca. A rozhodne sa jej to nesnívalo, o tom sa uistila. „Jamieho sa nemusíš báť.“ Ellie sa snažila zabaviť riešením hádanky, ktorú jej dala Binah, ale evidentne nemala šťastie. „Je fakt neškodný.“ Lottie jej to akosi neverila. Bez ohľadu na to, čo Ellie povedala, nedokázala mu dôverovať. Nepáčilo sa jej, že nevedela zistiť, čo si myslí. Sedel na opačnom konci lietadla, zjavne pohrúžený do čítania. Lottie však veľmi dobre vedela, že nenápadne pozoruje celý priestor

                                                      
Vítam Vás pri novej recenzií tento krát na knihu Princezná v utajení od youtuberky Connie Glyn známej ako Noodlerella. Prajem Vám prijemne čítanie.

O tejto knihe som vôbec netušila do chvíle keď som ju uvidela v ponuke od vydavateľstvá a vtedy ma tak zaujala, že som si povedala, že bude fajn čítať knihu o princeznách a skvelo si pri knihe oddýchnem. Hah, že oddýchnem. Kniha ma od prvej po poslednú stránku držala v napätí a nevedela som ako to skončí, vôbec som ani nepociťovala túžbu premýšľať o tom ako to autorka ukončí, radšej som sa nechala prekvapiť a stálo to zato nerozmýšľať príliš hlboko nad tým,

Kniha ma prológ v ktorom sa dozvedáme o prvej hlavnej postave princeznej z Maradovy Eleanor Wolfsonovej (Ellie Wolfovej). Ja osobne prológy a epilógy v knihách veľmi nemám rada, ale pri tejto knihe to bolo zaujímave ten prológ ma bavil a bol zaujímavý a oboznámil nás so situáciou v paláci Wolfsonovcov. V ďalších 56 kapitolách a 3 väčších častiach sa dozvedáme o druhej hlavnej postave Lottie vlastným menom Charlotte Pumpkinovej, ktorú vychováva jej nevlastná mama Beady, pretože jej vlastná mama zomrela. Je tu aj tretia hlavná postava, ktorá sa však objaví až neskôr a pochádza z paláca Wolfsonovcov do ktorého sa dostane aj Lottie čo myslíte za akým účelom sa tam Lottie dostane?

Musím sa priznať, že kniha mi až príliš pripomínala sériu Harryho Pottera, čiže svet nebol až tak originálny ako ho autorka vymyslela až príliš veľa vecí sa mi zdalo podobných s Harrym. Ale ak si odmyslím túto záležitosť tak kniha sa mi až príliš páčila, bola skvelá.Hlavné postavy som si veľmi rýchlo obľúbila, občas pri ich nočných "výletoch" ma hrozne štvali a keď robili isté veci tiež mi to nebolo 3x po vôli.

Ako som už spomínala kniha má 335 strán a 56 kapitol čo v priemere vychádza jedna kapitola na 6 strán, ako iste viete takéto knihy zbožňujem, veľmi rýchlo sa čítala a každý večer keď som si vzala túto knihu do ruky som si povedala, že si dám jednu - dve kapitoly a nakoniec som ich prečítala aj desať.  Celú knihu som prečítala asi za 3 - 4 dni, mala by som ju určite aj skôr, ale posledný týždeň bol pre mňa veľmi ťažký a najbližšie mesiace budú ešte ťažšie 😓.

Každopádne knihu vám odporúčam všetkými desiatimi. Tí ktorý milujú Harryho Pottera a princezné si ju musia určite prečítať, lebo im sa bude určite páčiť tak veľmi ako mne.


Knihe by som dala 5🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu ďakujem internetovému kníhkupectvu AlbatrosMediask, ak vás táto kniha zaujala môžte si ju zakúpiť tu.

                                                                                     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára