streda 29. augusta 2018

Kočky útočí #3

                                 

                                                                            



                                    

Čítané: 8/2018
Počet strán: 108
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2018


Ahojte, vítam vás pri novej foto-recenzii na komixovú knižôčku Kočky útočí.
                                            

Táto kniha ma veľmi prekvapila. Pustila som sa do čítania stým, že som si knihu ani neprezrela a čakala som len vtipné komixi, ale na konci knihy autorka píše o nás - mladých, snaží sa nás inšpirovať, a to sa mi veľmi páčilo, práve pre tento koniec by som knihu a celkovo túto sériu, odporúčala každému mladému človeku.


Kniha sa číta ľahko a rýchlo, ja som ju mala za hodinu prečítanú a veľmi rada sa k všetkým knihám zo série vraciam, sú tenučké a rýchlo sa čítajú takže to nieje žiadny problém sa k nim vrátiť a prečítať za naozaj krátky čas.
          
Hlavná hrdinka sa ocitá v rôznych vtipných a trápnych situáciach ako každý z nás mladých či už častejšie alebo menej často (mne sa tieto situácie prihodia dosť často :D ,čiže sa v hlavnej hrdinke úplne vidím :D ). Som veľmi rada, že autorka mala tento nápad a takto stvárnila túto hrdinku a verím, že ešte niekedy autorka napíše nejaký takýto komix a ja si ho s radosťou prečítam.

Knihám dávam 5⭐ z 5⭐

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia, ak ste stále nečítali túto knihu napravte to tu.


                                                                                          

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára