pondelok 16. júla 2018

Prekliaty princ #2




Čítané: 7/2018
Počet strán: 295
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Yoli
Rok vydania:2018
Žáner: Young-Adult 

UPOZORNENIE! Neodporúčam čítať túto recenziu tým, ktorý nečítali prvú knihu série. Úryvok a tiež môj názor môžu obsahovať dôležité udalosti z deja. 
 
Úryvok:  V dome vládne tma a ticho, Prechádzam cez kuchynský trakt. Takmer desaťtisíc štvorcových metrov a nikto tu nieje. Usmejem sa. Moji bratia sú každý niekde inde, domáca je preč, môj otec bohviekde. Royalovské sídlo máme s mojim dievčaťom sami pre seba. 
Bomba.
Pridám do kroku, prebehnem cez kuchyňu a vybehnem po schodoch. Dúfam, že Ella ma čaká hore v posteli, krásna a sexi, v jednom z mojich tričiek, ktoré rada nosí ako pyžamo. Kiežby mala na sebe iba to...zrýchlim, preletím okolo svojej izby, Eastonovej aj Gidovej a už som pri Elliných dverách. Ale na moje sklamanie sú zavreté. Zaklopem, no nikto sa nehlási. Zamračím sa, vytiahnem zo zadného vrecka telefón a pošlem jej správu.
Kde si, zlatko?



Druhá kniha zo série Royalovcov nieje taká ako prvá.V prvej sme celý svet vnímali očami Elli, ale tu v druhej  časti vnímame celý dej očami môjho milovaného Reeda a Elli. Reed mal všetko, atraktívny vzhľad, bohatstvo, každé dievča na ktoré sa pozrel. Mal svoj vysnený bohatý svet. Až kým mu neprišla do cesty Ella Harperová. Najprv ju nenávidel a neskôr začal milovať. Až keď na konci prvej knihy Ella pristihne Reeda v posteli s Brooke, priateľkou svojho otca. Ella to čo vidí si vysvetlí po svojom, ale na začiatku tejto druhej knihy zistíme ako to bolo naozaj. Za všetko mohla Brooke a jej pomsta. Reed sa začne trápiť láskou k Elle, snaží sa ju vypátrať kam bez stopy zmizla. Čo myslíte podarí sa Royalovským detektívom vypátrať Ellu, ktorá má bohaté skúsenosti s útekmi a skrývaním ? A ak ju aj vypátrajú odpusti a uverí Ella Reedovi? 


Začnem tak isto ako pri prvej recenzií. Krásne, Krásne, Krásne💗💗 Ďalšia kniha zo série Royalovcov patrí k mojim obľúbeným. Ďalšia kniha, ktorú som prečítala za 2 dni. Táto kniha bola síce o trošilinku slabšia ako prvá, ale stále úžasná.

Aj naďalej patria Reed, Easton a Ella k mojim obľúbeným postavám. Aj keď sú typický bohatý hajzlíci, páči sa mi, že Reed sa trošku zmenil. Už mi neprišiel ako taký namyslení hajzlík, ktorý len balí každé dievča, ktoré prejde okolo  neho. Ktorý bráni svoju rodinu a nieje mu všetko ľahostajné.  Easton sa síce veľmi nezmenil, ale aj tak ho mám rada. V tejto časti sa ukázala Ella ako je naozaj silná. Veľmi sa mi páčilo k čomu všetkému sa odhodlala. Aj keď ma dosť štvalo keď Ella tak trápila Reeda, bolo mi ho veľmi ľúto. No na druhej strane Ellu úplne chápem, asi keby som v jej situácií, asi by som urobila to isté čo ona. 

Aj tento diel bol písaný pútavo, síce trošku menej napínavo ako v prvej časti, ale aj tak to bolo napínavé. Tento štýl písania autoriek mi sedí a páči sa mi. Pri knihe som sa aj smiala, ale na konci keď sa stalo to, čo sa stalo a absolútne som to nečakala, plakala som. Ten koniec. Poviem vám, chcela som okamžite viac stránok, to nemôže byť pravda, dúfam, že ten koniec je len jedno veľké nedorozumenie ako aj v prvej časti.


Tejto knihy by som dala 5⭐ z 5 ⭐

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať internetovému kníhkupectvu preskoly.sk , ak ste stále nečítali túto úžasnú sériu napravte to tu.
                                    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára