utorok 19. júna 2018

Univerzita výjimečných #3


Joelle Charbonneau



Čítané: 6/2018
Počet strán: 267
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania:2017
Žáner: fantasy, distopia


Úryvok: zaslechla jsem, jak ten někdo zaklel. Musel o té domluvené schůzce vědět a sledovat mě. Ale proč? To jsem sice nevěděla, ale byla jsem si celkem jistá, že to ani vědět nechci. Běžela jsem tak rychle, až mi krev pulzovala v uších. Pryč od neznámého, který uháněl hned za mnou. Pryč od východu. Pryč od téměř jistého konce cesty, na niž jsem se málem ještě ani nevydala. Dupání jako by se ke mně zezadu přibližovalo. Letěla jsem kolem velkých ocelových nosných sloupů dál chodbou, která se začala stáčet doleva. Jsem sice rychlá, ale ten, kdo mě honil, byl rychlejší. Navíc to tam pravděpodobně znal daleko lépe než já. Byla jsem v nevýhodě, pokud si však můj pronásledovatel myslel, že se vzdám bez boje, tak se tedy spletl. 



Ahojte, dnes vás vítam pri novej recenzii na záverečnú časť série Univerzita výnimočných.  Prajem vám pekne citamiepekné čítanie.

Neodporúčam čítať tým, ktorý nemajú prečítané predošlé diely.

Zväz národov je na pokraji občianskej vojny. Všetci vrátane prezidentky chcú ukončiť kruté testovanie, chcú zabiť doktora Barnesa a ľudí, ktorý sním spolupracujú. Raz sa Cia Valerová - nadaná študentka - stretne s prezidentkou a ona jej ponúkne príležitosť ukončiť celé testovanie. Cia má zabiť doktorka Barnesa a ľudí, ktorý s ním spolupracujú. Podujme sa nato Cia? Dokáže to vôbec urobiť? 

Táto kniha nesklamala tak ako prvé dva diely. Aj keď som počula od viacerých ľudí, že tretia časť je najslabšia mne sa páčila tak ako aj predošlé.

V knihe je dostatok akcie, som šťastná, že som čítala znovu niečo nabité akciou. Cia je skutočná bojovníčka. Kde sa v nej zobralo toľko odvahy ? Bojovať proti doktorovi Barnesovi? Tak toto ma dostalo a bola som z toho strašne prekvapená. Myslíte, že nad ním vyhrala a ukončila testovanie?

Tomasa, Ciu, Staciu a Raffeho milujem sú tak úžasný ❤ ich povahy, a to aký sú skutočný kamaráti a ani v Tom najhoršom nenechali Ciu sami. To bolo krásne. Veľmi sa mi ich priateľské puto páčilo. Ciu by som zaradila medzi jednu z moojich obľúbených knižných postáv, bola naozaj odvážna, úžasná, energická, vytrvalá a odhodlaná. Aj keď Cia mala občas pochybnosti o jednom členovi. Ale to si už musíte prečítať sami o kom a prečo.

To ako dokázala autorka zobraziť zničenú krajinu po siedmych fázach vojny, to ako dokázala napísať tie obrazy prestreliek, mimochodom prestrelky sme zažili aj na pôde univerzity, ktoré ma veľmi prekvapili. 

Bolo mi ľúto keď zomreli ľudia, ktorý zomrieť nemali. Vyhŕklo mi aj zopár sĺz, keď zomrela jedná postava, ktorá mi prirástla k srdiečku, aj keď NEVYSKYTOVALA sa v deji často, takmer vôbec. 

Tejto knihy by som dala 4,5⭐ z 5 ⭐

Za knihu na recenziu ďakujem internetovému kníhkupectvu preskoly.sk, v prípade, že vás kniha zaujala si ju môžte zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára