sobota 10. februára 2018

Najčastejšie klamstvá knihomoľov


Ahojte tak dnes som si pre vás pripravila článok Najčastejšie klamstvá knihomoľov, tento článok som uvidela na blogu u Annis (od autorky pôvodného článku mám povolenie) a tak som sa rozhodla spraviť niečo podobné. Dúfam, že sa vám tento článok bude páčiť.

POVINNOSTI (PRÁCA)

,,Počkaj, len dočítam jednu kapitolu hneď som tam" ( o 30 minút neskôr) ,,  Áno, áno už idem, len dočítam kapitolu." 

,,Čože? Kedy som si ja čítala pri práci to ani náhodou!" 

,,No to ani náhodou nemám pod lavicou schovanú knihu. Veď jasne viem čo ste hovorili, pani učiteľka, veľmi ma táto téma zaujíma!"

KUPOVANIE NOVÝCH KNÍH:

,,Ale mamka, potrebujem tú knihu, prosím iba jednu si kúpim naozaj"

,,Na Vianoce si neprosím len samé knihy, veď samozrejme , že chcem  aj kopec oblečenia a iných vecí"  

,,Idem sa len pozrieť na nové knihy v kníhkupectve o 15 minút som naspäť" ( O 4 hodiny neskôr) ,,Nevravela si, že ideš len na 15 minút a čo máš v tej taške?"     
 ,, Aaaaale, nič to sú len nejaké hlúposti"

INÉ KLAMSTVÁ:

,, jasné to je úplne v pohode, nevadí, že si ma vyrušila pri čítaní, veď neskôr to môžem dočítať"  

,,Ja si len chvíľočku budem čítať a hneď sa budem učiť, daj mi len 10 minút na tú knihu, veď je to dôležitý test, hneď idem nato" 

,,Čože? Ty si myslíš, že kniha je pre mňa dôležitejšia, než kamaráti? To ani náhodou samozrejme, že idem s vami von, vy ste predsa dôležitejší než nejaké knihy"



Tak tu máte niektoré klamstvá knihomoľov, väčšinu z nich používam aj ja 😂, ale predsa ruku na srdce, kto z nás nepoužil, ani jedno z týchto klamstiev? Dúfam, že sa vám tento článok páčil, ak áno napíšte mi o tom a budem sa snažiť pre vás vymýšľať viac takýchto článkov. 

                                       Nessi

2 komentáre: