sobota 17. februára 2018

Moje obľúbené bookstagramy



Ahojte, tak dnes by som vám chcela ukázať moje obľúbené instagramy, kde nachádzam inšpiráciu, alebo sa mi páčia fotky, ktoré tieto dievčatá fotia. Nebudem sa rozpisovať ku každému jednému bookstagramu, ale  napíšem vám sem také zhrnutie, ktoré by som napísala ku každému. Tak u týchto dievčat hľadám inšpirácie, majú krásne fotky, sú veľmi milé a nadané. A každá z týchto dievčat je pre mňa obrovskou inšpiráciou. 

 @me.and.book


     




@camila_boooks

         




@michaelaandbooksworld

             


@jednamalaknihomolka


      

@caroknih


      

@danybooks


       


@baletkasknizkou


               



Ak by ste chceli aj článok moje obľúbené knižné blogy napíšte mi. 

                                       Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára