sobota 9. decembra 2017

Môj knižný mesiac- November

  Môj  knižný mesiac


Ahojte, tak vítam vás pri tomto článku, tu by som vám chcela opísať môj knižný mesiac november.
Budú tu moje nové knižné prírastky a knihy prečítané za tento mesiac.
Tak poďme najprv k novým prírastkom. Keďže minulý týždeň som mala narodeniny tak je tých kníh veľa.Asi 11.

Dostala som len jednu knihu a tou je kniha Pianista.

                                          


Ktorú som už dlhšie chcela, ale tak až teraz nato došlo, že som ju konečne dostala. A už aj prečítala budúci týždeň čakajte recenziu😇
A tie ktoré som si kúpila sú:
My deti zo stanice Zoo. Túto knihu som chcela od kedy som videla film. Je veľmi smutný. Neviem prečo, ale mňa takáto problematika zaujíma. A chcela by som o nej vedieť čo najviac z pohľadu tých detí. Tak aj to bol dôvod na kúpu tejto knihy. 
                                                             

Ďalej som si kúpila knihy Pandemónium a Rekviem. Chcela som aj Delírium, ale vydavateľstvo nebude robiť dotlač. Táto informácia ma dosť sklamala, ale tak aspoň mám príležitosť požičať si túto knihu začo som rada 😇.
                                            

Harry Potter a prekliate dieťa. Túto knihu som si pôvodne nechcela kupovať, ale požičiať. Keď som si išla objednať Delírium, ktoré internetový obchod mal ako "na sklade" až neskôr mi písali, že túto knihu nemajú, tak som si už objednala aj túto knihu. Teším sa naňu veľmi dúfam,že ju už čoskoro prečítam. ❤
                                            


Hry a život. Túto knihu som si tiež pôvodne nechcela kupovať, ale keď som ju našla za 5eur, všetky 3 časti, viete tie čo sú už v jednej knihe nie po troch knihách. Tak som musela neodolala som a kúpila som si ju 😇
                                     

Škaredý, Krásny. Sériu týchto dvoch kníh som si kúpila pretože boli v akcii za 3€ myslím že tak som ich nemohla tam nechať. A taktiež som počula na túto knihu dobre ohlasy. Snáď ich prečítam ešte tento rok. 😇

                                       
Čo sa stalo Mare Dyerovej? , Kto je Mara Dyerová? Tieto knihy som si objednala preto, lebo ma zaujala ich anotácia. Po objednaní som sa dozvedela, že tretia časť je len v angličtine a preložená do slovenčiny ani češtiny nebude. 💘 Tak potom dúfam, že nebude v tom taká zápletka, ktorá mi "nedá spania" bez poslednej časti a vysvetlenia. 😓
                                             

 A posledná kniha, ktorú som si objednala na narodeniny je  Obyčajná tvár. Túto knihu som ani nechcela objednávať, ale keď som už išla potvrdiť objednávku tak zahliadla som túto knihy za 2 eurá. A musela som si ju objednať musela. Túto knihu už mám aj prečítanú. Mala som ju požičanú a keďže sa mi veľmi páčila nemohla som ju tam nechať keď len tak málo stála. 

                                              
A ešte sú tú posledné tri knihy, ktoré som si kúpila začiatkom novembra. Psia duša.  Túto knihu som si kúpila na základe recenzií. Keďže boli veľmi milé všetky tak som si povedala, že to skúsim. Vzhľadom nato, že ste si v ankete na IG odhlasovali recenziu na túto knihu tak  tá vyjde ešte koncom tohto roka. 
                                               
Ďalšou je kniha Polnočná dáma. Teším sa na túto knihu, ale dúfam, že to bude horor, keďže som si pozerala druhú časť Lord of shadow a tam bol žáner horor čomu som veľmi neverila, no uvidíme snáď to zvládnem. A nebudem sa veľmi báť. 😂
                                             
A poslednou knihu, ktorú som si kúpila za tento mesiac je kniha Zárezy smrti. Hurá 💙 Konečne. 💙 Divergencia od Veronici Roth sa mi veľmi páčila a mám túto sériu veľmi rada. A preto som si kúpila aj túto knihu s malou dôverou, že táto kniha bude oveľa lepšia než Divergencia. Dúfam, že ma nesklame. 


                                         

Tak a teraz poďme ku prečítaním knihám. 💓💓💓
Tento mesiac som prečítala len štyri knihy. Tri knihy už sú zrecenzované na mojom blogu.
Prvou prečítanou knihou je kniha Harry Potter a polovičný princ táto kniha sa mi páčila tak ako všetky knihy Harryho. V tejto bolo obzvlášť veľa prekvapení a zvratov. V  tejto knihe som začala ešte viac nenávidieť, alebo milovať niektoré postavy. 
                                     

Ako druhú som čítala básnickú knihu, ktorá sa mi nepáčila až tak ako knihy, ktoré sú formou príbehu. Istou formou aj táto kniha mala myšlienku. Tou knihou je kniha Balada o srdci.
                                           
Treťou prečítanou knihou je kniha Harry Potter a Dary smrti. Tento mesiac som dokončila svoju trojmesačnú cestu životom s Harrym. Bolo mi tak smutno na konci tejto knihy. Vôbec som sa nevedela začítať do knihy Pianista, ktorú som čítala hneď po Harrym. Tak, ale zmierila som sa stým koncom Harryho.V tejto knihe bolo asi najviac zvratov z celej série. Všetko tu bolo vysvetlené. Bolo to krásne.  Veľmi mi prirástli k srdcu traja priatelia Harry, Ron a Hermiona 💓 
                                               
Pre viac mojich fotiek, alebo viac informácií ma môžte sledovať na Facebooku a Instagrame
Ak by ste ma chceli podporiť na facebooku tu ma nájdete
Ak chcete vidieť viac fotiek mojích kníh kliknite sem.

                                                             Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára