piatok 3. novembra 2017

A-Z Tag



Toto je môj prvý TAG. Snáď sa niekomu bude páčiť, určite mi dajte vedieť či sa vám páčil.  Problém tohto tagu je, že sa to nedá preložiť tak, aby to skutočne sedelo na písmenka v abecede, takže pri tých možnostiach, kde sa mi to nepodarí, nechám aj originálni verziu.Tento TAG som našla u Danys books.

A
Autor, od ktorého ste prečítali najviac kníh

J.K.Rowling, jednoznačne na prvom mieste s počtom (zatiaľ) prvých 5 kníh Harryho Pottera  a hneď za Rowlingovou ide Veronica Roth a Gayle Forman   tieti 2 autorka sa delia o druhe miesto s knihami  od Veronici: Divergencia,Rezistencia,Experiment,Štyri. Od Gayle som prečítala: If I Stay, Where she went, Iba jeden deň a Iba jeden rok.

Best Sequel Ever
Najlepie pokračovavnie vôbec

Nečítam veľmi knihy, ktoré sú viacdielové, keďže som skôr na romantické knihy, ale už sa chystám na fantasy knihy. Po 3 rokoch len romantiky už sú tie knihy pre mňa takmer všetky rovnaké. Ale ak by som si mala z  mojej poličky vybrať z tých troch sérií, prvá- Zostaň somnou, druhá- Kam zmizla,  Divergencia, a samozrejme nesmie chýbať aj Harry Potter, Medzi týmito knihami sa mi najviac páčil Harry Potter a väzeň z Azkabanu. To prekvapenia na konci som absolútne nečakala a práve to zaručilo toto prekvapenie zaručilo tejto knihe 1.miesto.

C
Currently Reading
Kniha, ktorú práve čítate

Tak momentálne mám rozčítaných viac kníh. Už sa mi pár krát stalo, že som mala aj 7 kníh rozčítaných, ale vtedy som si povedala, ,,To nemyslíš vážne? Naozaj máš 7 kníh rozčítaných a úplne sa ti pletie dej to je hrozne" a tak som sa rozhodla, že si dočítam rozčítané a budem už čítať len vždy PO JEDNEJ KNIHE. Ale akosi sa mi to teraz vymklo z pod kontroly a znovu som si rozčítala viac kníh, konkrétne štyri: Eva Urbaníková- Všetko alebo nič, Gayle Forman- where she went, Emma Donoghue- Izba, J.K.Rowling- Harry Potter a fénixov rád. Z týchto kníh sa najviac venujem čítaniu knihy Harry Potter a fénixov rád, a ostatne knihy ani netuším kedy dočítam 😥.

D
Drink of Choice While Reading
Čo najradšej pijete pri čítaní?

Zaujímavá otázka. Pri čítaní pijem kávu, vodu alebo nič. 😊


E
E-kniha alebo fyzická?

E-knihu som ešte nikdy nečítala. Asi pretože mám veľké problémy s očami a pozeranie do obrazovky mi nerobí dobre na oči, pálenie, štípanie a tak. Takže preferujem fyzickú knihu. Kto vie možno si raz kúpim aj e-knihu na skúšku a zapáči sa mi to viac ako fyzická kniha, ale neplánujem to zatiaľ. 

F
Fiktívna postava, s ktorou by ste chodili pravdepodobne na strednej škole 

Heheh, tak ak by som bola nezadaná a tá fiktívna knižná postava by nebola fiktívnou knižnou postavou tak by to bol Tobias Eaton 💓💓💓. Veľmi som ho počas celej Divergencie mala rada. Neviem to odôvodniť možno len preto aký bol, ale prote bol taký hneď mi vpadol do srdiečka pre knižne postavy. A keď som videla filmy Divergencia-Rezistencia-Experiment, ešte tam aj dali hrať takého pekného herca no zamilovala som sa doňho. 😍😍

G
Glad You Gave This Book A Chance
Ste radi, že ste tejto knihe dali šancu.

Krystal Sutherlandová- Srdcu nerozkážeš určite tejto , kúpila som si ju v podstate len tak, videla som ju v kníhkupectve a zapáčila sa mi obálka a tak som sa rozhodla si ju prečítať a naozaj stála zato.Určite by som ju odporúčala aj ďalej. 

H
Hidden Gem Book
Skrytý poklad (Skvelá kniha, ktorú nikto nepozná)

Tak to vážne netuším čo by som sem napísala. Asi už vyššie spomenutú knihu srdcu nerozkážeš. Neviem koľko ľudí o tejto knihe vie, ale na instagrame som ju asi u nikoho ešte nevidela. Určite mi dajte vedieť, či ste túto knihu čítali, a čo si o nej myslíte. 

I
Important Moment in your Reading Life
Dôležitý moment vo vašom živote čitateľa

Tak sem musím zaradiť film, Harry Potter a kameň mudrcov. Keď som videla tento film začala som sa trošku zaujímať o knihy, ale nezačala som čítať práve Harryho knihami, a vlastne si už ani nepamätám čo bola moja prvá prečítaná kniha. Tak vybrala som tento film, keďže ma priviedol ku knihám. 

J
Just Finished
Práve dočítaná kniha

Harry Potter a fénixov rád. Túto knihu som dočítala pred 2 dňami. A bola vážne skvelá.💓

K
Kinds of Books You Won’t Read
Typy kníh, ktoré nikdy nebudete čítať

Horory. Veľmi sa ich bojím 😰. Nikdy som ich nečítala a ani nikdy nebudem. Proste som ten typ čo má radšej romantiku, než strach. Keď som čítala svoju prvú "strašidelnú" knihu ani som ju nedočítala a vkuse som sa obzerala no proste hrôza.😰

L
Longest Book You’ve Read
Najdlhšia kniha, ktorú ste kedy prečítali

Harry Potter a Fénixov rád vyhral. Má 831 strán. A hneď na 2 mieste je kniha Harry Potter a ohnivá čaša. S počtom 710 strán. Myslela som si, že tieto 2 knihy sú nekonečné. Ale práve tieto knihy ma priviedli k rýchlejšiemu a vytrvalejšiemu čítaniu. 💓

M
Major book hangover because of:
Kniha, ktorá vás na istý čas zruinovala pre všetky ostatné

Harry Potter. Od kedy som zatvorila poslednú stránku knihy Harry Potter a kameň múdrcov od vtedy som nevzala do rúk žiadnu inú knihu už od Septembra čítam len túto sériu Harryho. Bojím sa čo budem robiť po dočítaní tejto série. 😴

N
Number of Bookcases You Own
Počet knihovničiek, ktoré vlastníte

Tak ja mám 2 poličky jednu väčšiu a jednu menšiu. A obávam sa, že čoskoro budem potrebovať ďalšie, keďže sa veľmi rýchlo zapĺňajú. 😱

O
One Book You Have Read Multiple Times
Kniha, ktorú ste čítali už niekoľkokrát 

Tak zatiaľ som si neprečítala, žiadnu knihu viac krát, ale knihu Mŕtve dievča neklame,som skúšala čítať viac krát (myslím začiatok) totiž to nevedela som sa dostať akosi do toho deja, a tak aj ta kniha dopadla. Nakoniec som ju dočítala, ale absolútne sa mi nepáčila. 😪

P
Preferred Place To Read
Miesto, kde najradšej čítate

Zväčša na posteli, alebo keď sa mi už nechce ležať poprípade pijem kávu, alebo niečo iné tak v takom drevenom kresle. 

Q
Quote that inspires you/gives you all the feels from a book
Citát, ktorý vás inšpiruje

Ehm, tak k tejto otázke sa bohužiaľ neviem absolútne vyjadriť. Keďže žiadny pozitívny citát nemám. A ak chcete negatívny tak vám aspoň jeden dám.Problémom môjho života bolo, že ho vymyslel niekto iný. - Benjamin Alire Sáenz( Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru)

R
Regret Reading
Ľutujete, že ste túto knihu prečítali


Jednoducho, odpoveď je jasná Jay Asher- Mŕtve dievča neklame. Hrôza a des! Absolútna katastrofa! Vôbec sa mi táto kniha nepáčila čítala sa mi hrozne ťažko. Vôbec som sa nevedela dostať do deja. Nepáčila sa mi. Očakávala som oveľa viac. Už len pre toľko veľa pozitívnych ohlasov. Sklamala ma na plnej čiare.😖

S
Séria, ktorú ste začali a musíte dokončiť (všetky knihy už boli vydané)

Tak v prvom rada je to séria Harry Potter a potom  Narnia. Zo série Harry Potter mi chýbajú už len knihy 6,7 a posledná "časť" Harry Potter a prekliate dieťa. A z Narnie som len na prvej knihe čiže potrebujem ju celú dočítať.

T
Tri vaše najviac obľúbené knihy

To vážne? Tak to bude ťažké veľmi ťažké.
1.Benjamin Alire Sáenz- Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru.
2.J.K.Rowling- Harry Potter a ohnivá čaša.
3.Tillie Cole- Tisíc chlapčenských bozkov.

U
Unapologetic Fangirl For
Vôbec neľutujete svoje závisláctvo na tejto knihe

Benjamin Alire Sáenz- Aristoteles a Dante spoznávajú svet a tajomstvá vesmíru. Čítala som ju takmer bez prestávky a bolo to obrovským prekvapením bola NÁDHERNÁ. Neľutujem a nikdy to ľutovať nebudem.💙

V
Veľmi sa tešíte, kedy bude táto kniha vydaná, viac, než na ostatné

John Green- Turtles all the way down. Táto kniha už síce vyšla, ale v angličtine. A ja po anglicky neviem. 😓 Teda viem, ale je to úplná katastrofa. Takže sa veľmi teším kedy bude v slovenčine alebo češtine, vzhľadom nato, že greenovky veľmi rada čítam. A teda vlastne dúfam, že vôbec bude preložená, keďže som  o tom doteraz nepočula,že ju preložia. 

W

Worst Bookish Habit
Najhorší knižný zlozvyk

Nooooooo asi ten najhorší je, že sa vždy tak veľmi teším na koniec knihy, že si čítam poslednú stranu, alebo len o pár strán dopredu, ale vždy sa vrátim, lebo viem, že za jednu stranu sa dokáže stať veľký zvrat. 

X
X označuje miesto: Začni z horného ľavého rohu knižnice a vyber 27. knihu

Nevedela som na ktorej poličke začať a tak som začala na tej menšej ale mám tam len 26 kníh a tak mi vyšla kniha z veľkej poličky od  Leny Dunham- Nie som taká. Túto knihu som ešte nečítala. 
.

Y
Your latest book purchase
Posledná kniha, ktorú ste kúpili

Naposledy teda minulý týždeň som si kúpila celú sériu C.S.Lewis- Narnia. Teda nekúpila som si ju úplne celú sama, ale po takom menšom zákroku u lekára som ocka poprosila aby ma vzal do Panta Rhei a on mi doložil polovicu peňazí. 💓💓💓💓💓💓 Milujem svojich rodičov, vždy mi kúpia knihu keď chcem.💚💚💚💚💚

Z
ZZZ-snatcher book (last book that kept you up WAY late)
Posledná kniha, ktorá vás donútila byť hore až príliš dlho

Harry Potter a fénixov rád.  Čítala som ju síce iba do jednej hodiny ráno, ale vtedy som ju dočítala. 💓
                                                          Nessi.

2 komentáre:

  1. Mrtvé dievča neklame je úzasna kniha. ��
    Neviem pochopiť prečo sa ti nepáčila. Je v nej všetko jasne vysvetlené.. Ale to je len môj názor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno to bude aj tým,že som od nej čakala viac. Keď všetci hovorili, aká je krásna tak no čakala som veľa. Ťažko sa mi čítala, neviem, asi nebola pre mňa. 🤗

      Odstrániť