streda 26. júna 2019

P.S. Stále ťa milujem #2






Čítané: 06/2019
Počet strán: 293
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2017


Úryvok: Kitty celé predpoludnie na niečo frflala a mám podozrenie, že Margot aj ocko trpia následkami silvestrovskej opice. A ja? Ja som horela láskou a vo vrecku kabáta mala list, ktorý v ňom vypálil dieru. Keď sme sa obúvali, Kitty sa stále usilovala vyhnúť tomu, aby si k tete Carrie a strýkovi Victorovi obliekla tradičné kórejské šaty hanbok. „Pozri na tie rukávy! Vyzerajú na mne ako trojštvrťové.“ „Tak majú vyzerať,“ poznamenal ocko nepresvedčivo. Kitty ukázala na mňa a na Margot. „Tak prečo im sedia?“ spýtala sa. Stará mama nám ich priniesla, keď bola naposledy v Kórei. Margotine šaty pozostávajú zo žltého kabátca a zelenej sukne. Moje sú krikľavo ružové so slonovinovým kabátcom a dlhou ružovou mašľou, vpredu majú vyšité kvietky. Sukňa je bohatá, široká ako zvon a siaha až po zem. Na rozdiel od Kittinej, tá siaha len po členky. „My za to nemôžeme, že rastieš ako burina,“ odvrkla som a uväzovala si mašľu. Tá mašľa mi vždy robí najväčšie problémy. Musela som si niekoľko ráz pozrieť video na YouTube, aby som to pochopila, a ešte vždy ju mám nakrivo a pôsobí smutne.

Vítam Vás pri novej recenzií na knihu P.S. Stále ťa milujem, od Jenny Han. Prajem Vám príjemné čítanie. 

Po predstieraní vzťahu medzi Larou Jean a Petrom Kavinským zistili obaja, že v istom momente tento vzťah prestali predstierať a majú sa radi. Avšak nič nieje také jednoduché, ako sa zdá. Lara Jean je zmätená a nevie, čo robiť ďalej. Po čase sa jej ozve posledný z chlapcov, čo dostali list John Ambrose McClaren, ktorý sa z adresy, na ktorú bol list poslaný odsťahoval a dostal ho neskôr. Keď dostane list príde za Larou Jean a tá sa nevie rozhodnúť medzi Johnom a Petrom. Čo myslíte môže dievča milovať dvoch chlapcov naraz?                                   



Podľa Stormy sú na svete dva druhy dievčat. Jedny lámu srdcia chalanom, druhým lámu srdcia chalani. Rada by som vedela, ku ktorým patrí ona.

Knihy Jenny Han mám veľmi rada, pretože jej štýl písania mi sedí, páči sa mi to oddychové a ľahké čítanie. Inak to nebolo ani pri tejto knihe, Aj táto kniha sa čítala ľahko a jednoducho a mala som ju prečítanú za pár dní. Laru Jean som mala rada, tak ako doteraz, avšak jej správanie mi prišlo občas hlúpe, aj keď vedela, že ju Peter má rád a chodí s ňou vždy podrýpovala s Genevieve a chvíľkami som už, aj čakala kedy Peter na ňu kvôli tomu vybehne a rozíde sa s ňou, pretože ja by som na takéto správanie nemala nervy.
Avšak kniha bola skvelá. Počas celého diela som sa takmer v každej kapitole smiala, ako už dlho nie pri knihách. Stormy z domovu dôchodcov Belevieve  som zbožňovala, aj keď je to stará pani, tak ma hrozne bavili pasáže, v ktorých bola. Pretože bola vtipná a mala v mladosti množstvo zážitkov, o ktorých som veľmi rada čítala.

Zápletka v tejto knihe mi prišla trošku slabšia, ale vzhľadom na žáner knihy, bola ešte relatívne v norme. Spočiatku som ani nestihla zaregistrovať zápletku, ale neskôr som pochopila, čo ňou vlastne bolo. Trošku ma mrzelo, keď sa naštrbený vzťah medzi Larou Jean a Petrom rozpadal a verila som, že sa dajú dokopy a budú spolu. Avšak v knihe sme mali zopár situácií, kedy to vyzeralo, hoci ako, ale či nakoniec spolu budú alebo nie si už musíte zistiť sami, prečítaním tejto knižôčky. 💓 



Knihe by som dala 4 🌟 z 5🌟 
 Za poskytnutie knihy ďakujem vydavateľstvu Albatros Media. Knihu si môžte zakúpiť tu.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára