sobota 9. februára 2019

Rande naslepo






Čítané: 12/2018
Počet strán: 292
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: Elist
Rok vydania:2017


Úryvok: 
,,Ahoj," pozdravil ju s úsmevom a podal jej ruku. ,,Ja som Filip."
,,Lea," opätovala mu stisk a nahla sa k nemu, aby ho pobozkala, no on jej druhou rukou vnútil  ružu a zamotali sa v trápnych nesúrodých pohyboch.
Filip sa zamracil ,, Lea? Nevoláš sa Simona?"
Viditeľne zbledla a vtom mu napadlo, či sa predsa len nepomýlil.
Krátko sa zasmiala. ,,To je len moja prezývka na zoznamke." 
,,Ako vidím, meno nie je jediné, čo sa líši od skutočnosti," poznamenal.
Opäť ten nervózny smiech. ,,Každý o sebe tak trochu klame, no nie? Alebo mi chceš povedať, že ty si bol vo svojom profile celkom úprimný?"
To jej nemohol potvrdiť, keďže obsah jeho stránky bol v Marcelinej a Andrejovej kompetencii. 


Autor Marek Zákopčan už má vydaných 7 románov a dve poviedky. Ľutujem, že som sa k jeho knihám nedostala už skôr a určite odporúčam všetkým, aby si prečítali aspoň jednu z jeho kníh. Vitajte pri recenzií na túto akčno - romantickú komédiu Rande naslepo. Prajem Vám príjemné čítanie,


Hneď v úvode Vám musím povedať, že táto kniha je skvelá. Veľmi ma prekvapila a ani som toľko od nej nečakala. Kniha hovorí o mladom spisovateľovi Filipovi, ktorý si nevie nájsť partnerku a tak mu súrodenci dohodnú rande cez internet. Filip sa má v istej reštaurácií stretnúť so Simonou. Keď je Simona v reštaurácií a čaká na Filipa ide na toaletu a tam sa stretne s Leou. Lea uteká pred mužom Bohdanom. Keďže sa potrebuje nejak Bohdanovi stratiť tak narozpráva Simone, že Filip tam už bol a dal jej odkázať, že má odísť. Nakoniec sa s Filipom stretne Lea a spolu aj odídu z reštaurácie. Toto náhodne stretnutie spustí kolotoč zábavných, ale aj napínavých situácií. Hľadanie vzácnych dlhopisov, drogový biznis a iné nebezpečné situácie. To všetko nájdete v tejto takmer tristo stranovej knihe.

Ako som už spomínala táto kniha je skvelá. Marek Zákopčan píše skvelo. Táto kniha mi v poličke stála nejaký ten mesiac a nevedela som sa k nej dostať. Tri mesiace som mala čítaciu krízu a cez Vianoce som dostala chuť prečítať si rande naslepo. Spočiatku som sa veľmi bála, či ma kniha nesklame a nedostane do ešte hlbšej krízy, čo by bol problém, keďže som už mala obrovský sklz v čítaní recenzných kníh. No opak bol pravdou túto knihu som zhltla za pár hodín. Čo ma nesmierne potešilo. Nikdy by mi nenapadlo, že slovenský autor ma dostane z krízy. Nechcem tým uraziť žiadneho slovenského autora, keďže aj my máme skvelých autorov. Lenže Mareka Zákopčana som nepoznala, nič som od neho nikdy nečítala a preto som mala mierne obavy, ktoré boli úplne zbytočné.  

Lea a Filip sú naozaj podarení. Častokrát som sa smiala na situáciách do ktorých sa dostávali. A to, že sa pri knihe už dlho nestalo, žeby som sa smiala takmer na každých desiatich stranách. Lea je mladá žena, ktorá sa dostala do kšeftov s Bohdanom a teraz pred ním musí utekať lebo jej ide o život, ak by ju Bohdanovi muži dostali bola by v obrovských problémoch. Táto hlavná zápletka, bola popretkávaná ešte ďalšími menšími zápletkami čo perfektne dotváralo dej a robilo ho napínavejším.

Filip je mladý talentovaný spisovateľ, ktorý ani netuší, že Lea v skutočnosti nie je tá s ktorou sa mal stretnúť a počas celého deja jej pomáhal a bojoval proti Bohdanovým mužom spolu  s ňou.  Filipovi súrodenci mu dohodli rande cez internet lebo chceli aby mal konečne aj on nejakú ženu po svojom boku.

Knihu hodnotím len kladne. Keďže tu bolo veľa napätia a scén pri ktorých som ani nedýchala a presne takéto knihy mam veľmi rada. Táto kniha určite nieje posledná, ktorú som od tohto autora čítala a som rada, že takéhoto autora na Slovensku máme.  

Knihe by som dala 5🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu ďakujem internetovému kníhkupectvu Elist.sk, ak vás táto kniha zaujala môžte si ju zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára