sobota 15. júna 2019

Bez teba to nie je ono #2





Čítané: 04/2019
Počet strán: 238
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: CooBoo
Rok vydania:2019


Úryvok: Zdalo sa mi, akoby trvalo celú večnosť, kým Jeremiah znova prehovoril. Tvárila sa, že spím, a on poklopkával prstami po volante. Zrazu vyhlásil: ,, Toto bola ústredná melódia na mojom plese." Okamžite som otvorila oči a spýtala sa: ,, Na koľkých plesoch si bol?" ,, Dokopy? Na piatich." ,, Čože? To určite. Neverím," vyhlásila som, hoci som mu verila. Samozrejme, že bol na piatich plesoch. Bol presne ten chalan, s ktorým všetky baby chcú ísť na ples. Vedel sa postarať, aby sa baba cítila ako kráľovná plesu, aj keď bola nikto. Jeremiah začal rátať na prstoch. ,, V treťom ročníku som bol na dvoch, na mojom a na plese Flory Martinezovej zo Školy svätého srdca.




Vítam Vás pri novej recenzií na knihu Bez teba to nie je ono, druhú knihu z novej série Jenny Han. Prajem Vám príjemné čítanie. 

Mladá tínedžerka Belly trávi každé letné prázdniny v dome na pláži u mamkinej kamarátky z detstva - Susannah, ktorá má dvoch synov, s ktorými sú dobrí kamaráti. - Takto som začínala recenziu na prvý diel tejto série, úprimne povedané ani neviem, ako začať túto recenziu, keďže hneď v úvode zistíme, že Susanna
h podľahla svojej chorobe a chlapci - Jeremiah a Conrad sa stým snažia vyrovnať, tak ako aj všetci, ktorí Susannah mali radi. Celý dej sa niesol v pochmúrnej a smutnej atmosfére a možno aj to mi kazilo dojem z čítania.
  
Páči sa mi štýl písania Jenny Han, píše jednoducho, ľahko, oddychovo, ale táto kniha bola pre mňa ako za trest. Čítala som ju hrozne dlho. Mala mnoho nudných pasáži, kde sa nič nedialo, avšak našťastie na konci knihy sa to všetko nejak rozbehlo a bolo to lepšie.

Keď som si pred čítaním knihy, prečítala zopár recenzií, nerozumela som tomu prečo blogeri píšu v recenziách o hlúpom správaní postáv, veď, keď v prvej knihe boli tieto postavy, celkom fajn, ako ich charakter mohla takto Jenny zmeniť, ale pri čítaní knihy som pochopila o akom hlúpom správaní sa to tu v tejto komunite hovorí. Možno každý si pod týmto pojmom predstavujeme iné časti knihy, ale mne prišiel dosť hlúpy a nepochopiteľný trojuholník medzi Jeremiahom, Conradom a Belly. 
A, aby som aj pochválila knihu, tak sa mi veľmi páčia kratučké kapitoly, ako iste viete milujem knihy s krátkymi kapitolami. Keby to čítanie nebolo také nudné, tak by som túto knihu prečítala za pár dní, pretože sa to čítalo fakt rýchlo. 

Verím, že posledná časť tejto série bude lepšia a určite si ju prečítam, aby som po 2 z 3 kníh neodhodila len tak nejakú knižnú sériu.

Knihe by som dala 3,5 🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia , ak ste stále nečítali túto  sériu napravte to tu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára