pondelok 25. júna 2018

Dospelosť je mýtus & Veľká, šťastná huspeninka






Čítané: 6/2018
Počet strán: 109, 125
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Citadella
Rok vydania:2016, 2017


Ahojte, vítam vás pri novej recenzii na komixovú knižôčku Dospelosť je mýtus a Veľká, šťastná huspeninka. 


Tieto dva knihy som si vybrala kvôli tomu, že som mala chuť si prečítať niečo také ľahké, nenáročné, vtipné a milé. A to obe splnili. Knihy sú jednoduché prečítate ich za pár minút. Nasmejete sa pri nich takže čo viac si priať na ľahké letné čítanie ? 

Obálky sú krásne, jednoduché  a príjemné na dotyk čo ma veľmi potešilo lebo som to vôbec nečakala. Na obálkach máme zobrazenú hlavnú hrdinku komixov Sáru, ktorá je úplne super. Asi počas celých tých kresieb som sa v nej videla. Knihy by som odporúčala skôr dievčatám ako chlapcom, ale to neznamená, že ani chlapci si ich nemôžu prečítať. 

Dospelosť je mýtus:
Autorka Sarah Andersen nám v prvej knihe dospelosť je mýtus opisuje každodenné problémy nás teenegerov. To ako trávime celé dni pri počítači a na internete, náš pomaličky prechod od detstva až po starobu a smrť, ale aj našu lenivosť. 

  Autorka nám tu ponúka mnoho  obrázkov a vtipných príbehov v jednotlivých komixoch v ktorých sa nájde každý z nás. Určite nie je človeka čo by sa v nich nenašiel.


Veľká šťastná huspeninka:
V druhej knihe nám autorka opisuje to ako sa my mladí, alebo teda väčšina z nás vyhýba zodpovednosti a pomaličky sa z nás stávajú zodpovedný ľudia, ale Sára hlavná hrdinka je stále v svojom svete medzi teplými paplónmy doma zalezaná a v týchto častiach mi Sára strašne pripomínala mňa :D taký introvert večne doma v svojej posteli a teplých paplónoch s knihami všade dookola. No úprimne kto sa v tom nevidí?

Ani v tejto knihe nebola núdza o vtipné príbehy. Na každej stránke bolo niečo vtipné, čo má dokázalo naozaj pobaviť. 

Už sa neviem dočkať tretieho dielu tejto veľmi milej, vtipnej a krásnej série.

Knihám dávam 5⭐ z 5⭐

Ďakujem internetovému kníhkupectvu Preskoly.sk, za poskytnutie týchto kníh na recenziu. Zakúpiť si ich môžte tu - Veľká, šťastná huspeninka a Dospelosť je mýtus

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára