piatok 13. apríla 2018

Na dvore z tŕňov a ruží

 Sarah J.Maas


Čítané: 2/2018
Počet strán: 420
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania:2017
Žáner: fantasy

Úryvok:Beštia varovne zavrčala a vykradla sa do noci. Nasledovala som ju, no zastavila som, aby som sa pozrela na sestry, stále skrčené pri ohni, akoby sa neodvážili pohnúť, až kým nebudem preč. Elain nehlučne vyslovila moje meno, no stále čupela so zvesenou hlavou. Otočila som sa preto na Nestu, ktorej tvár bola taká podobná matkinej, taká chladná a nemilosrdná. 

Ahojte tak dnes vás vítam pri recenzií na knihu Na dvore z tŕňov a ruží, dúfam, že sa vám bude páčiť. Prajem príjemné čítanie.

Táto krásna kniha mi doma stála asi 2 mesiace takmer 3 kým som sa rozhodla ju prečítať. Poviete mi prečo som tak neurobila už skôr? Prečo som sa niečo tak úžasné rozhodla prečítať až tak neskoro? Ah jaj. Knihu som si vybrala k Vianociam lebo sa mi páčili recenzie, anotácia a krásna je aj obálka. Tiež sa mi páčia strany, to ako je na každej novej kapitole tŕnie. 

Ďalšia kniha inšpirovaná klasickou rozprávkou kráska a zviera. Tento rok som čítala 2 takéto knihy. Táto bola však lepšia. Netušila som čo mám čakať či sa mi bude tak páčiť ako všetkým, alebo nie. No ona si ukradla moje srdce a netrpezlivo čakám na zvyšné časti.




Keď sa devätnásť ročná Feyre musí začať starať o svojho otca a dve sestry Elain a Nestu, keďže im zomrela mama na týfus keď mala Feyre osem rokov, tak sa musela stať  lovkyňou, neskôr zabila zviera, ktoré sa jej postavilo do cesty. Keď predajú kožušinu a tak si zarobia nejaké peniaze na ich dvere zaklope niekto koho vôbec nečakali. Ďalšie zviera. Toto zviera dá Feyre na výber z dvoch možností.Odíde žiť s ním alebo vyjde pred dom a on ju roztrhá na kusy. Čo myslíte ? Čo si Feyre vyberie? Život alebo smrť?

Feyre sa mi zdala ako celkom dobrá postava, ale občas som na ňu aj nadávala prečo je taká hlúpa a urobila nejakú nesprávnu vec. Jej sestry som zas až tak nemala rada. 

Prvých 60 strán ma dej až tak nezaujímal, spočiatku som si myslela, že táto kniha tiež nebude nič pre mňa, ale opak bol pravdou, ďalšia kniha, ktorá si ukradla moje srdce a do ktorej som sa zamilovala. Prekvapilo ma, že tá najväčšia zápletka je až zopár strán pred koncom knihy, a úprimne nečakala som rozuzlenie v tejto knihe neviem prečo, ale myslela som si , že rozuzlenie príde až v druhej časti, lenže  prišlo už v tejto. Zopár strán pred koncom. 

Dej nebol  zložitý na čítanie, knihu som prečítala za asi 3 dni. Sarah píše krásne, mne tento štýl písania sadol, páčil sa mi. Po prečítaní tejto knihy som začala uvažovať aj nad prečítaním série Trón zo skla, ktorý som nikdy nečítala a ani nikdy nerozmýšľala nad čítaním, nevedela som čo čakať. Teraz viem, že časom si možno  prečítam všetky knihy tejto autorky. Píše skvelé. 💚

Tejto knihe by som dala 5⭐ z 5⭐

                                          -Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára