pondelok 30. apríla 2018

Magistérium: Bronzový kľúč #3

  Holly Black
Cassandra Clare



Čítané: 4/2018
Počet strán: 238
Väzba: brožovaná
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania:2018
Žáner: fantasy

Anotácia: Calluma a jeho priateľov Tamaru a Aarona oslabuje celý čarodejnícky svet ako hrdinov - no namiesto toho, aby si tretí ročník na čarodejníckej škole užívali, opäŤ čelia smrtiacemu nepriateľovi.  V podzemných chodbách magistéria sa ukrýva tajomný špeh usilujúci Callovi o život, a tak mladý čarodejník a jeho kamoši budú musieť zapojiť všetky svoje magické schopnosti, aby ho vypátrali skôr, než si zlo nájde ich.  To však vôbec nebude jednoduché. Ukazuje sa totiž, že jediný spôsob ako odhaliť pravdu, je riskovať úplne všetko.



Ahojte, vítam vás u novej recenzie na knihu Magistérium: Bronzový kľúč. Dúfam,že sa vám bude páčiť. 💜

Neodporúčam čítať túto recenziu tým, ktorý nečítali druhý diel série.

Hneď od začiatku knihy som dúfala, že kniha bude ešte lepšia než predošlé diely, ale trošku ma sklamala táto kniha, zdalo sa mi, že je tu menej akcie ako v druhej knihe. V druhej knihe behali po vonku bojovali, a tu boli takmer celú knihu v magistériu. Posledné 2-3 kapitoly boli mimo magistéria. Ale aj napriek tomu tu bolo dosť akcie, napätia..

Avšak je tu jeden paradox. Na tejto sérií sa mi páči, že aj napriek tomu aké tenučké knižôčky to sú je tu toho tak veľa. Niesu tú zbytočné omáčky okolo deja, ale autorky idú hneď do toho deja a hneď riešia dôležité veci a nezdržujú sa nepodstatnými vecami a aj to pridáva tejto knihe to svoje čaro. Presne takáto kniha je ako pre mňa stavaná, nemám rada zbytočne dlhé opisy, ale kto áno? Avšak trošku ma mrzelo, že je to taká tenučká knižôčka, keďže som ju prečítala za dva dni a nestihla som sa ani poriadne rozpamätať a stalo sa tam toho tak strašne veľa, určite ešte dlho budem premýšľať nad touto knihou, lebo to čo sa stalo na konci, neviem si už predstaviť ako to bude pokračovať. Bola som z toho hrozne smutná. 😢

Páčilo sa mi, že Jasper, ktorý nemal rád Calla jeho tajomstvo neprezradil, aj keď sa ho dozvedel omylom, keď ho vzali spolu na misiu v druhej knihe. Páčilo sa mi to, že aj napriek tomu, že ho nemá rád nechcel mu narobiť problémy a aby si znepriatelil ešte viac ľudí, úprimne Jaspera som na začiatku veľmi nemala rada, ale už trošičku prehodnocujem svoj postoj k nemu.

Koncom tejto knihy som plakala ako malá. To čo sa tam stalo ma ani v sne nenapadlo, a aj keď som si tipla kto by mohol byť tým špehom, som trafila tesne vedľa, vôbec by ma nenapadlo, že tá postava bude špeh. A ešte, že bude schopný niečoho takéto strašného 😡. Čo myslíte kto to bol? A čo urobil?

Knihe dávam 5⭐ z  5⭐

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcela poďakovať vydavateľstvu preskoly.sk. Knihu si môžete objednať tu..
                                   -Nessi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára