štvrtok 22. marca 2018

Zober prachy a leť

Ronald Wyeth

Čítané: 2/2018
Počet strán: 312
Väzba: Pevná
Vydavateľstvo: Marenčin PT
Rok vydania: 2017
Žáner:Triler

Anotácia: Mafiáni z Mexika chcú investovať do nehnuteľností v Chile. Natrafia na silného protivníka – šikovnú zlodejku, indiánsku miešanku Elvíru. Dramatický útek s vrecom peňazí, naháňačky na lietadlách nad Patagóniou ako z čias vzdušných súbojov. Karty mieša hustá hmla a víchrica. Boj o život nad Atlantikom končí pádom lietadla do mora... Ospalý argentínsky vidiek sa stáva dejiskom drámy. Skutočné osoby, skutočné udalosti, neskutočné napätie.


Nemám rada príbehy o mafiánoch. A táto kniha sa mi zdala, že sa vkuse točí len okolo jednej jedinej veci. Príbeh sa mi vôbec nezdal rozvinutý. Táto kniha sa čítala ľahko, až na tie mená, ktoré boli hrozné. Neznášam, keď sú v knihách tak zložité mená na prečítanie. Obálka mi tu veľmi nesedí k takémuto príbehu. Podľa obálky som súdila, že táto kniha bude viac akčnejšia, ale nebola.

Zo začiatku táto kniha ide akoby v dvoch dejových líniách.
Z pohľadu Elvíry, rozvedenej ženy, mafiánky a ako to slušne povedať, ľahšej ženy, ktorá si sama seba neváži.
A tiež aj z pohľadu manželov Grassovcov, ktorý milujú lietadlá, pán Grass je pilot a taktiež aj opravuje tieto lietadlá.  Pani Grassova je taktiež amatérska pilotka.

Všetko sa skomplikuje keď sa tieto dve línie stretnú Elvíra unesie Pani Grassovu a Pán Grass sa ich snaží nájsť a toto bolo už tá časť ktorá bola strašne naťahovaná, strašne nudná, a nezáživná nič som z tohto pokračovania nemala. Celé to hľadanie sa im komplikuje počasie a to, že po pánovi Grassovi idú ľudia, ktorý pôvodne išli po Elvíre. čo myslíte nájdu sa Pán a Pani Grassovci? Myslíte, že sa nikomu nič nestane?

Zdalo sa mi to také, že sa to vkuse točilo len okolo toho, že sa hľadajú takmer celú knihu, ale určite milovníci trilerov a kníh o mafiánoch by túto knihu ocenili. Ja jej dávam 2* z 5*.


Za poskytnutie knihy ďakujem internetovému kníhkupectvu knihyprekazdeho.sk a knihu si môžete zakúpiť tu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára