utorok 6. februára 2018

Môj knižný mesiac-Január 2018



Ahojte, tak dnes som si pre vás pripravila článok z minulého mesiaca-prečítané a nové knihy za  mesiac Január.  Keďže týmto mesiacom sa začal nový rok, mali sme prázdniny a dosť sa mi toho podarilo prečítať. Nových kníh nemám vôbec veľa mám len jednu recenznú knihu. Za tento mesiac som prečítala päť kníh.

1.Prvou prečítanou knihou v tomto mesiaci bola už trošku staršia kniha Vek zázrakov od Karen Thompson Walker, táto autorka je veľmi nádejná spisovateľka, verím, že niekedy budem mať ešte možnosť si niečo od tejto autorky prečítať. Tento titul som si kúpila už len kvôli anotácií, dlho mi stála na poličke a čakala kedy ju prečítam a teraz nato prišlo vzala som ju do rúk a bola perfektná, tento sci-fi príbeh bol jedinečný, tento žáner som začala už pred rokom čítať , ale s takouto tematikou som ešte žiadnu knihu neprečítala a to sa mi veľmi páčilo. Za tie roky čo čítam knihy som si stihla všimnúť, že veľa kníh je písaných rovnako, majú takmer totožný dej, alebo čokoľvek iné, ale v tejto knihe to tak nebolo a to ma veľmi milo prekvapilo. Čiže túto knihu by som ohodnotila 5* z 5*


2. Nie som taká od autorky Lena Dunham. No. Čo povedať. Táto kniha bola hrôzostrašná , vôbec sa mi nepáčila. Kúpila som si ju, kvôli tomu, že je o živote samotnej autorky. A bolo aj celkom zaujímavé čítať o dospievaní. A verila som, že sa mi bude páčiť. Ale nie. No čo už ľutujem tie peniaze vyhodené za túto knihu. Tejto knihy by som dala 1* z 5*









3.Alica v krajine zázrakov. Túto knihu som dostala na Vianoce a hneď po Vianociach som ju začala čítať, len tak medzi ostatnými knihami. Táto kniha je NÁDHERNÁ. Má nádherné ilustrácie. Dej je taktiež krásny ani sa nečudujem, že vyšla v toľkých vydaniach. Nečudujem sa ani filmovému spracovaniu, ktoré mi prišlo úplne iné ako je knižné spracovanie, ale to nevadí. Veľmi sa mi páčil aj film. A napriek tomu koľko rokov má táto kniha sa mi páčila a rada za to, že som mala možnosť prečítať si ju, aj keď toooľko ročné knihy veľmi nerada čítam, nepáčia sa mi. Tejto knihy by som dala 5* z 5*








4,5. Začala som čítať aj sériu Delírium od autorky Lauren Oliver. V Januári som stihla prvé dve knihy, Delírium a Pandemónium. Táto séria sa mi veľmi páčila, ale nezaradila by som ju medzi moje najobľúbenejšie. Lauren dokázala dať dokopy skvelé túto sériu nechýbalo tu nič, bolo tu dobrodružstvo, akcia, ale aj štipka lásky, bola tu aj veľmi napínavá zápletka asi by som nevydržala čakať na pokračovanie keby som túto sériu čítala skôr než bola celá vydaná. A keďže tento mesiac vyjde ďalšia kniha od Lauren tak sa naňu veľmi teším dúfam, že bude aspoň taká dobrá ako táto séria. Tejto sérií by som dala 5* z 5*







A teraz sa poďme spolu pozrieť na to čo sa mi tento mesiac podarilo. Niečo z čoho som strašne šťastná. Podarila sa mi moja prvá spolupráca s vydavateľstvom Albatros Media . Začo som strašne rada. Na mojom blogu už nájdete recenziu na knihu 14-14 Priateľstvo naprieč storočiami, ktorá mi bola poskytnutá práve týmto vydavateľstvom.



Nessi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára