streda 6. marca 2019

Trnitá řeč




Čítané: 3/2019
Počet strán: 284
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: Fragment
Rok vydania:2018


Úryvok: ,CHCETE UZAVŘÍT DOHODU, A TAK se vydáte na sever, až tam, kde končí země a nedá se jít dál. Stanete na skalnatém pobřeží čelem k vodě, uvidíte, jak se vlny lámou kolem dvou ostrovů s černým rozeklaným pobřežím. Možná zaplatíte někomu z místních, aby vám zajistil loď a bezpečné místo, odkud vyplout. Zabalíte se do tuleních kůží proti chladu a mokru, budete žvýkat velrybí tuk, abyste si pod tvrdým zimním sluncem udrželi vlhko v puse. Nějak se vám povede překonat ten dlouhý kus modrošedého moře a najdete sílu zlézt hrozivě vyhlížející skalní útes, vzduch se vám bude úžit v plicích, prsty v rukavicích znecitliví.


                            
Vitajte pri novej foto - recenzií na knihu Trnitá řeč od autorky Leigh Bardugo. Prajem Vám príjemné čítanie. 

Rozhodla som sa túto recenziu spracovať ako foto - recenziu ,pretože si myslím, že u tejto knihy jednoznačne platí "lepšie raz vidieť ako stokrát počuť".
Od Leigh som zatiaľ čítala len jednu jedinú knihu a to Vrania Šestka, ktorá sa mi žiaľ veľmi nepáčila a tak som sa rozhodla dať novú šancu tejto autorke spolu s touto prenádhernou knihu. No žiaľ, autorka znova nenaplnila moje očakávania. Rozmýšľam, že dám autorke ešte jednu šancu s knihou Kráľovstvo Podvodníkov, keďže jediná kniha od Leigh, ktorá ma zaujala teda nie veľmi, ale trošku áno bol Wonder Woman a nechcem sa zmieriť stým, že to je naozaj takto 😓. 


No myslím si, že stačilo o knihách Leigh a poďme na túto konkrétnu knihu Trnitá řeč. 
Čo si môžme ako prvé na knihe všimnúť je jej prenádherné grafické spracovanie, ktoré je jednoducho úžasné. 


Kniha sa skladá zo šiestich rozprávkových príbehov a takmer každá stránka je zdobená obrázkami čo nám dáva väčší pocit takého toho rozprávková. Príbehy pochádzajú z Ravky, Kerchu a Fjerdy. Ja dúfala, že mi nebude spôsobovať nejaký problém to, že som nečítala viac kníh zo sveta Griše a myslím si, že mi to až taký veľmi problém nerobilo. Takže ak ste nečítali viac kníh z tohto sveta nemusíte mať obavy. 


Vidíte tu NÁDHERNÚ MAPU?  Keď som ju uvidela v momente som sa zamilovala, tá je  tak krásna. 💓💓
Najdlhšia z týchto rozprávok má len okolo 85 strán a najkratšia len niečo málo po 25 stranách. Nezdá sa Vám to nejak málo? Pretože mne áno, nato aby sme sa zoznámili s postavami a vybudovali si k ním nejaký vzťah je to veľmi málo a práve preto k tejto knihe nemám nejak veľmi vybudovaný citový vzťah. 


        

Túto prenádhernú knihu musíte mať, aj keby sa Vám obsahovo tak veľmi nepáčila - čo u fanúšikov Leigh je nemožné -  určite sa jej nevzdáte. Mňa máte ako príklad, že aj keď nie som fanúšičkou Leigh tak tejto knihy sa asi tak skoro nevzdám lebo je nádherná. A pokiaľ budem mať miesto v knihovničke tak bude mať čestné miesto 😂💓.

Knihe by som dala 3,5 🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať vydavateľstvu AlbatrosMedia , ak ste stále ešte nevideli túto krásnu knihu napravte to tu.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára