piatok 29. decembra 2017

Psia Duša






Čítané:12/2017
Počet strán: 260
Väzba: Brožovaná
Vydavateľstvo: IKAR
Rok vydania: 2017

Úryvok: Vedomie sa mi vrátilo dlho po tom, čo som rozoznal mamin pach a naučil som sa prebojovať si cestu k výživnému materskému mlieku. Už som mal otvorené oči a dosť ostrý zrak na to, aby som rozoznal matkin tmavohnedý ňufák, keď ma zrazu šokovalo zistenie, že som opäť šteniatko. Nie,  to nebolo celkom ono. Lepšie povedané, uvedomil som si, že to šteniatkom, to som vlastne ja. Mal som pocit, ako keby som veľmi dlho spal, nesníval ani nemyslel, a zrazu som zase pozeral na svet očami veľmi mladého psíčaťa. Lenže zároveň som si ja pamätal , že som bol od narodenia tým istým šteniatkom, ktoré so súrodencami zápasilo o potravu a netušilo nič o svojich predchádzajúcich životoch.




V tejto knihe som si veľa poplakala, veľa som sa nasmiala. Je to tak strašne roztomilá kniha. Sledujeme tu príbeh malého šteniatka a neskôr veľkého psa. Počas jeho štyroch životov.

Prvý krát sa tento psík narodí ako túlavý psík so štyrmi súrodencami. Neskôr sa dostane na miesto, ktoré volajú dvor, medzi ostatných psov. Tento život psíka, ktorý dostane meno Toby sa príliš rýchlo skončí. Od svojej túlavej matky sa naučí jednu maličkú vec, ktorá preňho má veľký význam. Toby vie otvoriť bránu/dvere.

Neskôr sa narodí ako Zlatý retriver. Dostane sa k malému chlapcovi Ethanovi, ktorý je jeho najlepším kamarátom. Dostane meno Bailey. Ethan a Bailey spolu vyrastajú zopár rokov, Bailey zachráni život Ethanovi, spraví preňho veľa a myslí si, že už má svoj poslanie splnené.  Bailey sa naučí čo je to láska, ktorej dostane od svojho chlapca veľmi veľa.

Keď sa narodí tretíkrat ako Ellie, policajný pes.  Naučí sa počúvať na povely. Zachraňuje ľudí, až do jednej tragickej situácie keď stratí čuch a musí ísť do „dôchodku“, na sklonku svojho života je na sto percent presvedčení o naplnení svojho poslania zomrie s pocitom, že už sa nenarodí, ale narodil sa znovu a sám tomu nerozumie prečo.
Posledný krát sa narodí ako psík, ktorého chvíľku "týrajú", ale potom sa stane maličký zázrak, pomocou, ktorého tento psík naplní svoje poslanie.💓

💓💓💓💓💓

Tejto knihe zaslúžené patrí 5*/5*

 Pre viac mojich fotiek, alebo viac informácií ma môžte sledovať na Facebooku a Instagrame.
Ak by ste ma chceli podporiť na facebooku tu ma nájdete
Ak chcete vidieť viac fotiek mojích kníh kliknite sem.

Nessi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára