pondelok 4. marca 2019

Padlý dědic #4




Čítané: 2/2019
Počet strán: 464
Väzba: pevná
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania:2018
Žáner: Young-Adult 

Úryvok: ,, Pamatujte, že bez ohledu na to, jakou zvolíte funkci, součet rozdílu závisí na první a poslední," dopoví profesorka Mannová, právě když zazvoní zvonek a oznámí konec hodiny a zároveň dnešního vyučování. Všichni se začnou balit. Všichni až na mě. Opřu se a poklepu tužkou o okraj učebnice. Skryju úsměv, zatímco se dívám, jak se nová učitelka zoufale snaží upoutat rychle klesající pozornost svých studentů. Zoufalá je roztomilá. 


Erin Watt. Pod týmto menom sa skrývajú dve autorky a kamarátky - Jen Frederick a Elle Kennedy. Obe autorky spája láska ku skvelým knihám, závislosť na písaní a obrovská predstavivosť. Zbožňujú svoje rodiny a domácich miláčikov a radi vymýšľajú niečo zábavné a šialené. Čoho sa najviac obávajú? Že sa rozhádzajú.   

Čo by som Vám k tejto knihe povedala. Páčila sa mi oveľa menej ako predošlé diely. Kniha obsahuje novelu Poškvrněná koruna a príbeh Padlý dědic. Musím sa priznať, že novela sa mi páčila viac ako príbeh. 

Novela nám hovorí o najstaršom z bratov Royalových - Gideonovi a jeho láske k Savannah. Celá novela je písaná v prítomnosti, ale aj v minulosti - čo ma spočiatku trošku miatlo - ale postupom času som si zvykla. Prvá polovica novely sa mi zdala dosť čudná a často som odsudzovala Gideonove správanie. Správal sa ako idiot, ale v druhej polovici akoby sa obrátil o 180° a začala som ho ľúbiť, síce menej ako Eastona a Reeda, ale bol proste jedno z Royalovských zlatíčok.  Postavy Gideona a Savanny dostali viac priestoru ako v minulých dieloch a tak ich máme možnosť lepšie spoznať a nahliadnuť im do duše. Aj keď nemám veľmi rada takéto prelínanie deja medzi prítomnosťou a minulosťou tu sa mi to hodilo, už len preto, že sme mohli nahliadnuť bližšie k tomu prečo sa Sav tak správala ku Gideonovi ako sa správala, ale som šťastná, že všetko dopadlo tak ako dopadlo. To ako to skončilo už musíte zistiť sami. Ale prezradím vám ešte jednu vec a to to, že ja som veľmi zo záveru prekvapená, žiaľ nebola. 

Páčilo sa mi, že Gideon vravel len pravdu. To, že Sav nijak nezavádzal zbytočnými klamstvami ako to robil predtým. Čiže tu môžme sledovať to ako sa postavy časom menia ako sa začali správať zodpovednejšie, aj keď na  začiatku novely mi prišiel Gideon strašne zbabelý, počas tých 170 strán sa dokázal zmeniť, len je mi trošku ľúto, že novela mala len 170 strán.


A teraz poďme k namyslenému Eastonovi, ktorý mi hrozne liezol na nervy. 😂 Samozrejme, že srandujem. Aj keď spočiatku mi hrozne vadilo ako v každej kapitole Easton stále vravel ,,Som Easton Royal a môžem mať všetko čo chcem" Nemám rada takéto namyslené postavy, aj keď čo čakať keď je to príbeh o bohatej rodine?  Eastona som milovala a aj napriek tomu aký je  stále ho milujem. Len ma trošku štve, že príbeh sa konči tak ako sa končí, dúfala som a tiež aj očakávala iný záver. Tu som už záver neodhadla  a bola som ním prekvapená. Hartley som mala rada od začiatku. Páčilo sa mi, že aj keď pozná bohatý život dokáže sa uspokojiť aj s tým málom čo má. Verila som, že Easton sa zmení a prestane sa dostávať do ustavičných problémov no opak bol pravdou, keď chcel urobiť Hartley radosť znova sa dostal do problémov a po čase mi to už prišlo vtipné ako sa stále nejakým omylom dostal do problému úplne zbytočne, 

Chýbala mi tu postava Elly. Celý príbeh som si zamilovala len kvôli Elle a Reedovi a teraz som sa už akosi nevedela zmieriť stým, že postava Elly sa tu spomína len okrajovo a postava Reeda tu bola možno 2 - 3x spomenutá, Pri Padlom dědicovi som sa viac nudila ako ma čítanie bavilo. Fakt. Príbeh sa mi zdal nekonečný a stále som si vzala knihu do ruky s tým, že dnes ju dočítam a to "dnes" trvalo týždeň. A myslím si, že tu bolo aj viac scén, kedy sa dalo niečo napínavé vymyslieť no žiaľ, autorky tieto príležitosti plnohodnotne nevyužili😔, čo mi bolo počas čítania ľúto.  


Knihe by som dala 3,5 🌟 z 5🌟 

Za knihu na recenziu by som chcela poďakovať internetovému kníhkupectvu preskoly.sk , ak ste stále nečítali túto úžasnú sériu napravte to tu.






















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára