piatok 6. apríla 2018

Všetkým chalanom, ktorých som milovala


Jenny Han 



Čítané: 3/2018
Počet strán310
Väzba: Pevná
Vydavateľstvo:  CooBoo (Albatros Media)
Rok vydania:2017
Žáner: romantika 

Úryvok: Len čo som bola mimo jeho dohľad, rozbehla som sa. Telák bola v ten deň moja posledná hodina a náš dom bol len pár kilometrov od školy. Bežala som s vetrom opreteky. Tuším v živote som nebežala tak rýchlo a zrejme ani viac nebudem.  Šprintovala som tak šialene, až som musela zopár ráz zastať, lebo som mala pocit , že fakt hodím tyčku. Ale potom som si spomenula na listy, Josha a slová zblízka nebola tvoja tvár príťažlivá, skôr krásna  a znova som sa pustila do behu. Len čo som prišla domov, vybehla som hore schodmi a otvorila šatník. Klobúková škatuľa nestála na hornej polici ako zvyčajne. Nevidela som ju ani na dlážke, ani za kopou spoločenských hier. Nikde som ju nenašla. Kľakla som si na kolená a začala sa prehŕňať v kopách pulóvrov, škatúľod topánok a umeleckých potrieb. Pátrala som na miestach, kde klobúková škatuľa nemohla byť, lebo bola veľká, ale aj tak som tam hľadala. Škatule nikde.


Ahojte, vítam vás u novej recenzie na knihu Všetkým chalanom,ktorých som milovala. Dúfam, že sa vám bude páčiť táto recenzia a určite mi o tom napíšte dole do komentáru.

Začala by som asi tým prečo som sa rozhodla pre túto knihu keď som ju veľmi dlho odmietala. Spočiatku keď u nás vyšla chcela som si ju prečítať, ale to bolo v období keď som po troch rokoch čítania romantických kníh chcela prejsť aj na iný žáner, hoci som sa toho bála keďže detektívky ma nebavili, horory a thrilleri tiež niesu môj šálok kávy a tak som sa vydala na cestu fantasy a sci-fi a teraz po veľmi dlhej dobe som si povedala no tak prečo neskúsiť znovu nejakú tu romantickú knihu. A tak som sa odhodlala a po veľmi dlhej dobe počúvla svoj vnútorný hlas, ktorý mi našepkával aby som si túto knihu prečítala.




Ďalším  takým povzbudivým krokom k výberu bolo, keď som videla túto krásnu obálku, ktorá je nádherná. Páči sa mi to, že na zadnej strane je pokračovanie prednej strany, myslím to tak,že nieje na chrbte knihy akoby odstrihnutá predná strana a vzadu nieje len nejaká čistá jednofarebná kniha.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt To All the Boys I've Loved Before jenny han filmTak a teraz už poďme k deju knihy. Na začiatku knihy sa oboznamujeme s rodinou Lary Jean. Zisťujeme, že Lara Jean nemá mamu, pretože jej zomrela. O celú rodinu sa stará najstaršia sestra Margot spolu s ich otcom Dannym.  Hneď v úvode ich však Margot opustí, keďže sa rozhodne ísť študovať 6 000km od ich rodného mestá do Škótska. A tak musí Lara a najmladšia  Kitty rýchlo dospieť aby sa mohli starať a robiť všetky domáce práce kým ich otec je v práci. Chvíľu pred svojím odchodom sa Margot rozíjde so svojím chlapcom Joshom a vtedy sa tu začína rozbiehať dej. Lara Jean napísala päť ľúbostných listov pre piatich chlapcov. Keď však jedného dňa za ňou príde jeden z týchto chlapcov a začne jej oponovať na list, ktorý si prečítal. Lara sa tvári zmätene a absolútne nerozumie čo jej to vraví, až neskôr príde domov a zistí niečo strašné. Zisťuje, že jej klobúková škatuľa je preč. Aj s listami spoločne niekam zmizli. A vtedy to príde Lara zistí, že jej listy niekto odoslal a teraz musí čeliť všetkému čo rozposlanie týchto listov bude obnášať. Čo myslíte ako môže toto skončiť? Vyhrá láska, alebo bude Lara žiť v sklamaní ?

Dej knihy bol taký ľahký, rýchlo čitateľný, knihu som mala prečítanú za nejake 2-3 dni. Keby som nevedela, že sú aj ďalšie diely tejto knihy asi by mi ani nechýbali. Kniha sa skončí tak neutrálne, na konci nieje nič napínavé čo by ma nútilo k prečítaniu ďalších kníh tejto série. Ale kto vie možno si ich raz prečítam. V posledných stránkach sa dozvedáme odpovede na všetky naše otázky, a hlavne na tú, ktorá mňa zaujímala najviac zo všetkých kto rozposlal tie listy? 

Tejto knihe by som dala 4* z 5*. 💓💓💓💓
Ak máte radi milé romantické príbehy o prvých láskach tak táto kniha je pre vás.

Za poskytnutie knihy ďakujem vydavateľstvu Albatros Media. Knihu si môžte zakúpiť tu.


                                                                            -Nessi 

2 komentáre:

  1. Tuhle sérii bych chtěla někdy zkusit, jako nějakou super oddychovou letní četbu, tak jsme zvědavá, snad to i u mě bude na ty čtyři hvězdičky :-)

    OdpovedaťOdstrániť